W celu wsparcia Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody Lacoste postanowiło stworzyć limitowaną edycję swoich koszulek polo i zastąpić słynnego krokodyla podobiznami zwierząt należących do gatunków zagrożonych. Koszulek dostępnych będzie łącznie 1775, a liczba poszczególnych wzorów zależeć będzie od liczby żyjących zwierząt konkretnego, zagrożonego gatunku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za akcję odpowiedzialna jest agencja BETC.
PS
Niedawno Diesel postanowił zaskoczyć mieszkańców Nowego Jorku, tym razem sprzedając swoje „podróby”. Na ulicy Canal Street w Nowym Jorku, znanej z zatłoczonych sklepów sprzedających podrabiane i fałszywe luksusowe marki, marka postawiła stoisko, na którym znajdowały się oryginalne produktu z literówką w nazwie. Więcej na temat akcji przeczytacie tu>
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing