„Dla nas liczy się prawdziwa efektywność, nie mówienie o efektywności”. FORM UP podsumowuje 2017 rok

Wyniki agencji FORM UP podsumowujące rok 2017 wyraźnie pokazują, że strategia firmy działa. Zespół rozrósł się aż trzykrotnie, przybyło 12 nowych klientów, a 650% wzrost przychodów spółki robi ogromne wrażenie. FORM UP może pochwalić się wygraną w każdym przetargu, w którym firma brała udział.
O autorze
1 min czytania 2018-03-02

Recepta na sukces

FORM UP działa na rynku od września 2015, jest to pierwsza agencja w Polsce, która zajmuje się działaniami content performance – włączająca content marketing do działań performance. Jako jedni z nielicznych firm świadczących usługi marketingowe rozliczają się za wynik. I, jak widać, ta strategia działa. Prezes firmy, Michał Szynal podkreśla „Dla nas liczą się tylko cyfry. Dokładnie tak działamy dla naszych klientów, rozliczając się z efektów zawsze spójnych z planami sprzedażowymi. Jesteśmy nastawieni tylko na wynik sprzedażowy klienta i bierzemy za to pełną odpowiedzialność. Dla nas liczy się prawdziwa efektywność, a nie tylko mówienie o efektywności. Sukces FORM UP jest dowodem na to, że rozumiemy rynek, znamy go, wiemy w jaką stronę zmierza i jak powinien wyglądać w przyszłości”.

Analitycy zamiast plannerów?

FORM UP nie jest agencją w potocznym rozumieniu tego słowa. Firma skupia się na rozwoju działu analityków oraz działu contentowego. Cała firma i jej kompetencje zbudowane są w celu działania poprzez generowanie ROI dla klienta. Pozycję plannerów zastąpili analitycy, media kupowane są przez panele zakupowe na podstawie danych a nie poprzez negocjacje z biurami reklamy– dodaje Szynal.