TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mindshare i Unilever wprowadzają AXE w świat esportu

AXE, nowoczesna marka skierowana do młodych mężczyzn, rozpoczyna kampanię marketingową z udziałem drużyny AGO Esports.
O autorze
2 min czytania 2018-03-05

Całościowa strategia komunikacji oraz koncepcja wsparcia mediowego powstały w Mindshare, w ramach współpracy zespołu klienckiego obsługującego Unilevera oraz działu specjalistycznego Invention, odpowiadającego za działania wykorzystujące najnowsze trendy, technologie i kanały komunikacji.

Aby zbliżyć się do świata konsumenta AXE, mężczyzny pomiędzy 13 a 35 r.ż., postawiliśmy na komunikację wokół pasjonującego go tematu: gamingu – zaznacza Anna Dobrowolska, Senior Executive, Client Leadership, Mindshare. – Profil gracza oraz fana esportu doskonale odpowiada grupie docelowej produktu. Są to niezwykle wymagający konsumenci, do których trudno jest trafić przy pomocy tradycyjnej komunikacji, stąd pomysł na niestandardową aktywność w postaci związania się z czołową polską drużyną CS:GO – AGO Esports.

Z dniem 1 marca 2018 r. AXE, marka męskich kosmetyków firmy Unilever, oficjalnie stała się partnerem strategicznym drużyny AGO Esports. Pierwsze działania w ramach współpracy mają miejsce w trakcie światowego finału dwunastego sezonu Intel Extreme Masters, jednego z największych wydarzeń esportowych w Polsce, który corocznie odbywa się w katowickim Spodku na przełomie lutego i marca.

Rynek esportu w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie i zjednuje sobie coraz szersze grono zwolenników – zauważa Patrycja Jakubowska, Brand Manager AXE, Unilever Polska. – Jednocześnie zależy nam, aby jako marka AXE wspierać młodych mężczyzn z pasją. Wiemy, że to bardzo ważne, żeby w życiu odnaleźć „to coś swojego” i podążać za tym, dlatego doceniliśmy drużynę AGO Esports. Podziwiamy ich nie tylko za dotychczasowe sukcesy w esporcie, ale również za pasję z jaką grają. Szybkie tempo wzrostu i pniecie się w górę światowych rankingów, gwarantuje ogrom emocji w nadchodzącym roku, dlatego bardzo cieszymy się na współpracę AXE z AGO Esports.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca obejmować będzie działania na kanale YouTube organizacji AGO Esports, który tworzony jest wspólnie z grupą Abstra, liderem produkcji Social Video w Polsce. Ponadto logo AXE znajdzie się na koszulkach zawodników, na grafikach w social media, a także prowadzone będą liczne działania angażujące społeczność fanów AGO Esports.

Zależy nam na współpracy z renomowanymi firmami będącymi liderami w swoich branżach, a AXE to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków dla mężczyzn na świecie – mówi Jakub Szumielewicz, CEO AGO Esports. – AXE to także marka, która zachęca młodych mężczyzn do poszukiwania swojej pasji i bycia sobą, a w swoich działaniach zawsze jest autentyczna. Czujemy się zaszczyceni, że tak poważny brand firmy Unilever będzie wspierał nas w dalszym realizowaniu naszych ambicji i marzeń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się