Ogilvy & Mather z nową kampanią „po 19zł na głowę w parze” dla nju mobile

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ogilvy & Mather z nową kampanią „po 19zł na głowę w parze” dla nju mobile

Z początkiem marca wystartowała nowa kampania nju mobile „po 19zł na głowę w parze” promująca ofertę z rachunkiem dla dwojga. Komunikacja została przygotowana przez agencję Ogilvy & Mather.

Konsumenci nie lubią dużych rachunków, dlatego nju mobile przygotowało wyjątkową ofertę dla par, w której użytkownicy mają „małe rachuneczki”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za 19 zł na głowę w parze abonenci nju mają wszystko bez limitu i od 10 do 30 GB. Większa ilość gigabajtów związana jest z unikalną ofertą sieci, która docenia i nagradza obecnych Klientów za to, że po prostu są. Wystarczy włączyć usługę „im dłużej, tym lepiej”, żeby cieszyć się coraz większymi korzyściami z użytkowania sieci nju mobile.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Ogilvy & Mather, za animacją studio ORKA, udźwiękowieniem spotu zajęło się studio dźwiękowe LUNAPARK, a zakupem mediów dom mediowy Initiative. Kampania obejmuje działania w TVC, digitalu i social mediach.

Agencja Ogilvy & Mather jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i kompleksową obsługę kreatywną marki nju mobile od launchu marki w 2013r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij