UNIQUE ONE odpowiada za trzecią edycję akcji dla VELUX

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQUE ONE odpowiada za trzecią edycję akcji dla VELUX

Agencja UNIQUE ONE przygotowała trzecią edycję działań promocyjnych producenta okien dachowych, firmy VELUX. Akcja wspierana jest kampanią w mediach (głównie internet) i potrwa do końca roku.

„Promocja z widokiem na przyszłość” – to hasło najnowszej edycji promocji konsumenckiej VELUX. Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży produktów marki VELUX i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w punktach sprzedaży. Rejestracje do promocji przyjmowane są od 1 marca do 31 grudnia 2018 roku. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W zamian za rejestrację do promocji uczestnik otrzymuje kod promocyjny o wartości 500 zł. Następnie, aby zrealizować kod promocyjny, należy dokonać zakupu rolety, markizy, produktu elektrycznego lub innego produktu promocyjnego i zarejestrować fakturę za zakup wraz z przyznanym kodem promocyjnym na stronie. Kod promocyjny upoważnia do otrzymania zwrotu na konto bankowe w wysokości do 500 zł.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny i obsługę promocji. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakat, wobbler, naklejka na szybę oraz ulotka).

Promocja ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. działania w Internecie. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij