Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jakub Kossut nowym CEO w MediaCom Warszawa

Jakub Kossut obejmie stanowisko CEO w MediaCom Warszawa, po rezygnacji Agnieszki Kosik, która kierowała firmą od 2008 roku.
O autorze
1 min czytania 2018-03-09

Jakub Kossut związany jest z MediaCom od 15 lat. Pełniąc funkcję COO ściśle współpracował z Agnieszką w pozyskiwaniu nowych klientów i rozwijaniu firmy, a w ciągu najbliższych miesięcy obydwoje – do 31 lipca 2018 r. – będą pracowali wspólnie nad zapewnieniem płynnego przekazania obowiązków.

„To wielki zaszczyt zostać prezesem MediaCom Warszawa i móc poprowadzić tak znakomity zespół. W ciągu ostatnich lat znacząco zwiększyliśmy nasze kompetencje i możliwości, dzięki temu jesteśmy znacznie lepiej przygotowani, aby pomóc naszym klientom sprostać ich wyzwaniom biznesowym. Wierzę, że nasze podejście „content and connections” dalej będzie przynosić klientom fantastyczne wyniki i będzie się przyczyniać do dalszej transformacji ich biznesu„- powiedział Jakub Kossut.

Zawsze fantastycznie jest promować nowych leaderów w naszych zespołach, a Kuba udowodnił, że ma wszystkie potrzebne cechy, by zostać wybitnym CEO i zapewnić polskiej agencji jeszcze większy sukces. MediaCom dąży do zapewnienia wyjątkowych możliwości rozwoju kariery zawodowej, a sukces Kuby powinien przypominać wszystkim naszym pracownikom, że People First, Better Results to nie tylko slogan, ale także część naszej filozofii biznesowej” – powiedział Nick Lawson, EMEA CEO w MediaCom – „Chciałbym także podziękować Agnieszce, która odchodzi poza naszą grupę, za ciężką pracę i przywództwo na przestrzeni lat. Agnieszka zainspirowała nową generację „System Thinkers” w Polsce.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj