TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pierwszy Business Mixer KAE w nowej formule za nami!

8 marca br. odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Business Mixer KAE i jednocześnie pierwsze w nowej, otwartej formule. Wzięło w nim udział blisko 60 osób – przedstawicieli branży eventowej, działów marketingu firm oraz mediów.
O autorze
1 min czytania 2018-03-12

Podczas wydarzenia wystąpili Bartosz Bieszyński, Prezes Zarządu Walk Events i Andrzej Śmiech, Partner Zarządzający Śmiech & Partners, trener oraz doradca personalny. Organizatorem spotkania był Klub Agencji Eventowych KAE, a gospodarzem Walk Events. Wydarzenie miało miejsce w nowoczesnych przestrzeniach The Heart Warsaw w budynku Warsaw Spire.

Business Mixer Klubu Agencji Eventowych to cykliczne, kwartalne spotkanie, w trakcie którego w nieformalnej atmosferze, przedstawicie branży dyskutują na najważniejsze z punktu widzenia event marketingu tematy. Dotychczasowa formuła zakładała, że uczestnikami spotkania mogą być wyłącznie przedstawiciele agencji zrzeszonych w Klubie Agencji Eventowych KAE oraz ich goście. W 2018 roku została ona zmieniona i Business Mixer KEA stał się spotkaniem otwartym. Wydarzenie, które miało miejsce 8 marca br. było pierwszym zorganizowanym zgodnie z nowymi założeniami. Dodatkowo część merytoryczna została wzbogacona o prezentację i omówienie case studies, zarówno wybranych przez prowadzących, jaki zgłoszonych przed wydarzeniem przez gości.

Spotkanie z cyklu Business Mixer KAE, które odbyło się 8 marca br. pod hasłem „One team, one dream! Jak skutecznie zarządzać zespołem eventowym”, poprowadzili Bartosz Bieszyński, Prezes Zarządu Walk Events i Andrzej Śmiech, Partner Zarządzający Śmiech & Partners, trener oraz doradca personalny. W jego ramach Bieszyński i Śmiech przedstawili trzy typy event managerów, opowiedzieli o zaletach każdego z nich, potencjalnych zagrożeniach dla prowadzonych przez nich projektów oraz o sposobach na współpracę z nimi. W międzyczasie prowadzący dyskutowali również z osobami obecnymi na widowni zarówno o omawianych przykładach, jaki i tych przedstawionych przez gości wydarzenia. Spotkanie zakończyło się kuluarowymi rozmowami przy poczęstunku zapewnionym przez Catering Studio.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj