Zostań żużlowcem na profilu Eurosportu na Facebooku

Ruszyła druga odsłona żużlowej aplikacji na profilu Eurosportu na Facebooku. Fani kanału i speedwaya mogą wcielić się w mistrza toru i wygrać ekskluzywny, podwójny bilet VIP na czwartą rundę Indywidualnych Mistrzostw Europy (Speedway European Championships).
O autorze
1 min czytania 2013-06-24

Aplikacja Speedway European Championships dedykowana jest kibicom żużla, ale nie tylko. Gracze muszą wykazać się w niej zręcznością i opanowaniem, jak również wyborem odpowiedniej strategii i najbardziej efektywnego toru jazdy. Ścigać się można w trzech różnych formułach – w zawodach, treningu oraz pojedynku, w którym możemy rywalizować ze swoimi znajomymi.

Biorąc udział w zawodach, uczestnicy walczą o cenne nagrody – bilety VIP na czwartą – ostatnią rundę Indywidualnych Mistrzostw Europy na żużlu, które w tym roku objawią się w nowej, ulepszonej formule. Dzięki staraniom firmy One Sport – organizatora zawodów – oraz transmisjom telewizyjnym w kanale Eurosport do 71 krajów, popularność „czarnego sportu” na świecie będzie rosła, a walka o miano najlepszego żużlowca w Europie ma się stać jednym z najważniejszych wydarzeń w tej dyscyplinie sportu.

W pierwszej odsłonie żużlowej aplikacji, która promowała nieoficjalne mistrzostwa świata w parach, udział w zabawie wzięło prawie 4 tysiące uczestników, którzy zagrali ponad 110 tysięcy razy. Czas spędzony na żużlowym torze przez fanów Eurosportu wyniósł około 421 godzin. Średnio, każdy użytkownik grał około 7 minut przy pojedynczym przejeździe w czasie około 20 sekund. Najwytrwalszy gracz spędził na torze 8,5 godziny zaliczając prawie 3 tysiące przejazdów. Za przygotowanie aplikacji odpowiedzialna jest agencja faceADDICTED.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj