Nowe opakowania Hortex

Zespół Opus B Brand Design przygotował redesign opakowań mrożonek Hortex.
O autorze
0 min czytania 2018-03-15

Celem stworzenia nowych opakowań mrożonek marki Hortex było uporządkowanie komunikacji oraz wyraźne wzmocnienie roli brandingu. To, co wyróżnia nowe opakowania mrożonek to odniesienie do ogólnie panującego w świecie kulinarnym trendu, skoncentrowanego na autentyzmie i perfekcyjnej niedoskonałości. Projekty opakowań zdecydowanie odchodzą od wyidealizowanego świata warzyw i owoców, który dominował przez ostanie lata w food designie.

Apetyczne, pozbawione sztuczności, powiększone ujęcia warzyw i owoców potwierdzają, że istota smaku leży w ich naturze. Naturalny wizerunek mrożonek wpisał się w świat Matki Natury, wspierając strategię komunikacji marki Hortex – mówi Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B Brand Design.

Redesign obejmuje całą linię mrożonek – ponad 40 SKU, w czterech kategoriach: owoce, warzywa solo, mieszanki warzyw i zupy. Autorem projektów opakowań jest Opus B Brand Design.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj