„Etykiety są na ubrania, nie na dzieci”, czyli niepełnosprawność w nowej kampanii River Island

„Etykiety są na ubrania, nie na dzieci”, czyli niepełnosprawność w nowej kampanii River Island
Z okazji 30-lecia marka River Island połączyła siły z międzynarodową organizacją charytatywną Ditch The Label i do najnowszej kampanii zatrudniła wyjątkowych modeli. Przesłanie współpracy brzmi "etykiety są na ubrania, nie na dzieci".
O autorze
1 min czytania 2018-03-16

W ostatnim czasie coraz więcej marek decyduje się na promowanie różnorodności, angażując do swoich kampanii ludzi o różnych kolorach skóry, czy modeli plus size. Osoby z niepełnosprawnościami jednak wciąż rzadko występują w sesjach reklamowych. River Island zmienia to! Zdjęcia użyte w kampanii pokazują pozytywne i radosne dzieci z niepełnosprawnościami, które mają pokazać, że choroby nie powinna ich definiować stąd hasło współpracy „etykiety są na ubrania, nie na dzieci”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa kampania ma dotrzeć do wszystkich grup wiekowych i pokazać, że wszystkie dzieci są wyjątkowe i inspirujące!

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kanadyjska agencja FBB Canada przygotowała niedawno kampanię, która edukować miała ludzi w zakresie sposobów reagowania na osoby z zespołem Downa. Z drugiej strony chodzi o to, by społeczeństwo przyjmowało każde dziecko z radością, a nie przepraszającym żalem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Nikt nie jest idealny! Dlatego uwagę specjalistów od reklamy i wszystkich kobiet na świecie zwróciła w ubiegłym roku marka odzieżowa Asos, która pokazała w sieci zdjęcia pięknych kobiet w strojach kąpielowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zdjęcia zaprezentowane przez markę nie są wyretuszowane! Modelki pokazują, jak w rzeczywistości wyglądają kobiece ciała. Rozstępy, znamiona i blizny po trądziku, to wszystko jest znane każdej z nas 😉