TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Żyj wygodniej, świętuj spokojnie z Janem Niezbędnym

W tym roku nie trzeba czekać do Wielkanocy, by cieszyć się świątecznymi upominkami. W trwającej w marcu loterii “Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” Jan Niezbędny rozda aż 145 nagród o łącznej wartości 72 500 zł.
O autorze
1 min czytania 2018-03-16

Przedświąteczne przygotowania bywają wymagające i pochłaniają mnóstwo czasu. W takich sytuacjach z pomocą przychodzi Jan Niezbędny z szeroką gamą innowacyjnych produktów, pomagających skutecznie i sprawnie wywiązać się ze wszystkich codziennych zadań. Aby uprzyjemnić ten intensywny marcowy miesiąc, na wszystkich fanów nowoczesnych rozwiązań czeka loteria, w której codziennie do wygrania jest aż pięć przedpłaconych kart na kwotę 500 zł.

Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić produkty Jana Niezbędnego za minimum 10 zł i zarejestrować paragon na stronie www.janniezbedny.pl. Każdy taki dowód zakupu uprawnia do jednego zgłoszenia w loterii, przy czym każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę paragonów, zwiększając tym samym swoją szansę na wygraną. Termin nadsyłania zgłoszeń trwa od 3 do 31 marca, a pełen regulamin dostępny jest na stronie marki.

– Jan Niezbędny zawsze oferuje pomocną dłoń w domowych obowiązkach, zwłaszcza w tak wzmożonym okresie, jak przygotowania do świąt. Dzięki nowatorskim produktom możemy ułatwić sobie pracę i zaoszczędzić czas, a przy okazji dać sobie szansę na wygranie dodatkowej gotówki w loterii “Żyj wygodniej, świętuj spokojnie” – mówi Agnieszka Świerczewska, Brand Manager, Sarantis Polska. – Akcja obejmuje pełen asortyment marki Jan Niezbędny, m.in. folie aluminiowe i do żywności, produkty do pieczenia, worki na śmieci, szczotki, ściereczki, zmywaki i druciaki czy pojemniki do żywności.

Loteria otrzyma szerokie wsparcie, w tym zasięgowe kampanie w online i radiu. Ponadto w sklepach handlu tradycyjnego i nowoczesnego pojawią się dedykowane materiały POS, m.in plakaty, standy modułowe, kosze wrzutowe i ulotki. Informacje o promocji znajdą się również w gazetkach handlowych oraz na wybranych produktach. Akcję wspiera dodatkowo komunikacja w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję i kreację promocji odpowiada Unlimited Sp. z o.o., natomiast organizacją i nadzorem loterii zajmuje się Ergo Marketing. Działania PR marki Jan Niezbędny prowadzi Agencja Kuźnia Group, a kampanię digital realizuje Agencja Social Media Now.

Słuchaj podcastu NowyMarketing