TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Saatchi & Saatchi IS usprawnia eCommerce

Saatchi & Saatchi IS prezentuje Accessibility Project – szablony eCommerce do tworzenia innowacyjnych kart produktowych, z których mogą korzystać bez problemów również osoby z niepełnosprawnością wzrokową, słuchową i mobilną.
O autorze
1 min czytania 2018-03-16

Rozwiązania są bezpłatne i kompatybilne z najnowszymi przeglądarkami i systemami operacyjnymi.

Accessibility Project dedykowany jest deweloperom i designerom na całym świecie. Projekt powstał we współpracy Saatchi & Saatchi IS i Procter & Gamble, a jego pierwotnym celem była zmiana funkcjonalności karty produktowej jednego z flagowych produktów P&G – Ambi Pur. Rozwiązanie jest wynikiem wielomiesięcznej pracy designerów i deweloperów, którzy eksplorowali nowe podejścia do reguł i wytycznych rządzących tradycyjnym myśleniem o projektowaniu UX.

„Ponieważ rynek eCommerce jest przyszłością zakupów i cały czas się rozwija, to dla nas bardzo ważne, aby przecierać szlaki na polu jego dostępności dla wszystkich użytkowników” – powiedział Gergely Tóth, Associate Brand Manager w P&G.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki Accessibility Project deweloperzy i designerzy mogą w łatwy sposób ściągnąć bezpłatny szablon z otwartym kodem i zbudować dowolną stronę produktową, dodając wybrane funkcjonalności, takie jak powiększanie layoutu nawet do 500% bez utraty czytelności, ukryte alt tagi, czy nawigację z poziomu klawiatury.

„Jesteśmy zdeterminowani, aby tworzyć rozwiązania eCommerce, które są dostępne dla wszystkich oraz zaprojektowane według najwyższych standardów i bez kompromisów w kwestii wizualnej” – powiedział Rafał Bauer, eCommerce Design Director Saatchi & Saatchi IS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Accessibility Project ma charakter długofalowy. Saatchi & Saatchi IS będzie kontynuować i eksplorować nowe sposoby na poprawę architektury informacji, przez wywiady i testy nowych rozwiązań, w których wezmą udział osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Docelowo nowe szablony będą wdrażane przez coraz więcej marek P&G, dla coraz większej liczby produktów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się