Saatchi & Saatchi IS usprawnia eCommerce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

partnerem merytorycznym działu jest EDRONE ECRM FOR ECOMMERCE

Saatchi & Saatchi IS usprawnia eCommerce

Saatchi & Saatchi IS prezentuje Accessibility Project – szablony eCommerce do tworzenia innowacyjnych kart produktowych, z których mogą korzystać bez problemów również osoby z niepełnosprawnością wzrokową, słuchową i mobilną.

Rozwiązania są bezpłatne i kompatybilne z najnowszymi przeglądarkami i systemami operacyjnymi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Accessibility Project dedykowany jest deweloperom i designerom na całym świecie. Projekt powstał we współpracy Saatchi & Saatchi IS i Procter & Gamble, a jego pierwotnym celem była zmiana funkcjonalności karty produktowej jednego z flagowych produktów P&G - Ambi Pur. Rozwiązanie jest wynikiem wielomiesięcznej pracy designerów i deweloperów, którzy eksplorowali nowe podejścia do reguł i wytycznych rządzących tradycyjnym myśleniem o projektowaniu UX.

„Ponieważ rynek eCommerce jest przyszłością zakupów i cały czas się rozwija, to dla nas bardzo ważne, aby przecierać szlaki na polu jego dostępności dla wszystkich użytkowników” – powiedział Gergely Tóth, Associate Brand Manager w P&G.

Dzięki Accessibility Project deweloperzy i designerzy mogą w łatwy sposób ściągnąć bezpłatny szablon z otwartym kodem i zbudować dowolną stronę produktową, dodając wybrane funkcjonalności, takie jak powiększanie layoutu nawet do 500% bez utraty czytelności, ukryte alt tagi, czy nawigację z poziomu klawiatury.

„Jesteśmy zdeterminowani, aby tworzyć rozwiązania eCommerce, które są dostępne dla wszystkich oraz zaprojektowane według najwyższych standardów i bez kompromisów w kwestii wizualnej” – powiedział Rafał Bauer, eCommerce Design Director Saatchi & Saatchi IS.

Accessibility Project ma charakter długofalowy. Saatchi & Saatchi IS będzie kontynuować i eksplorować nowe sposoby na poprawę architektury informacji, przez wywiady i testy nowych rozwiązań, w których wezmą udział osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Docelowo nowe szablony będą wdrażane przez coraz więcej marek P&G, dla coraz większej liczby produktów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij