Arkadiusz Milik ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” przez kolejny rok

Tymbark przedłużył współpracę z reprezentantem Polski Arkadiuszem Milikiem. Piłkarz pozostanie ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” i będzie swoim wizerunkiem promował rozgrywki, w których uczestniczył w dzieciństwie.
O autorze
1 min czytania 2018-03-19

Na mocy podpisanej umowy z włoskim klubem SSC Napoli, w którym na co dzień występuje Arkadiusz Milik, reprezentant Polski pozostanie ambasadorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którym jest od 2015 r. W ramach współpracy piłkarz będzie swoim wizerunkiem promować największe rozgrywki piłkarskie dla dzieci w Europie, których Tymbark od 12 lat jest głównym sponsorem.

Moja piłkarska przygoda rozpoczęła się od Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, dlatego cieszy mnie fakt, że ta sportowa impreza tak dynamicznie się rozwija i wzbudza ogromne zainteresowanie dzieci oraz trenerów. To niesamowite, że zwycięzcy mogą zagrać w finale na Stadionie PGE Narodowym, na którym swoje mecze rozgrywa Reprezentacja Polski. Jestem przekonany, że udział w tym turnieju to nie tylko możliwość spełnienia piłkarskich marzeń, ale też szansa na odkrycie talentów – powiedział Arkadiusz Milik napastnik reprezentacji Polski oraz SSC Napoli i ambasador Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.

Obecnie trwają rozgrywki XVIII edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, a zwycięzców poznamy 2 maja na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie bezpośrednio przed finałem Pucharu Polski.

Arkadiusz Milik jest piłkarzem, którego droga i sukcesy mogą być inspiracją dla dzieci, rozpoczynających piłkarską przygodę. Pokazuje, że dzięki ciężkiej pracy oraz determinacji można osiągnąć nawet najbardziej ambitne cele i dojść tak daleko – czyli grać w Reprezentacji Polski. Dla wielu dzieci jest wzorem sportowca i mam nadzieję, że dzięki temu zachęci ich do ruchu i gry w piłkę nożną – powiedział Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu Maspex.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj