Jak zbudować strategię dla swojej firmy? – trzecia cześć bezpłatnego webinaru z cyklu „Marek Budowniczy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak zbudować strategię dla swojej firmy?  –  trzecia cześć bezpłatnego webinaru z cyklu „Marek Budowniczy”

Stoisz przed decyzją założenia własnej firmy, a może już ją prowadzisz? Na początku swojej przygody myślałeś, że strategia nie jest Ci potrzebna, jednak teraz widzisz, że konkurencja nie śpi? Zaczynasz myśleć coraz poważniej o marketingu? To dobrze. Pierwszym krokiem do zbudowania silnej...

...i spójnej marki jest strategia marketingowa. Jak ją stworzyć? Tego dowiesz się już 22 marca (czwartek) podczas kolejnego bezpłatnego webinaru „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Strategia marki to podstawowe narzędzie, które powinno towarzyszyć każdej firmie wchodzącej na rynek. To narzędzie, które ułatwia i zapewnia skuteczny start. Pomaga w ustaleniu pozycji firmy względem konkurencji, znalezieniu jej cech unikatowych, wytyczeniu celów, a także sposobu komunikacji. To solidny fundament na podstawie, którego układasz wszystkie działania swojej marki. Z jakich elementów składa się strategia? Jak ją zbudować? Tego dowiesz się już 22 marca (czwartek) w godzinach od 20.00 do 21.00 podczas trzeciej części bezpłatnego webinaru, który organizowany jest przez agencję kreatywną Kava Studio z Katowic (link do zapisu: http://bit.ly/2G7DBhy).

Program szkolenia on-line:

  • wyciąganie wniosków z analizy i stawianie hipotezy: jaka marka powinna być dla klientów?
  • określanie tożsamości marki:
    – insighty (myśli przewodnie, motywatory) grup docelowych,
    – funkcje i atrybuty marki,
    – korzyści funkcjonalne i emocjonalne wraz z uzasadnieniem,
    – wartości i osobowość,
    – archetyp,
    – główna idea marki (obietnica),
  • pozycjonowanie marki (macierz percepcji) oraz kluczowych przekazów dla grup.

Cykl webinarów pt. „Marek budowniczy – o tworzeniu strategii marki” został podzielony na cztery części, gdzie krok po kroku odkrywane są kolejne elementy skutecznej strategii marketingowej. Celem webinaru jest wsparcie oraz edukacja przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców w procesie budowania własnej marki. Zapisy na bezpłatne szkolenie online odbywają się na stronie: http://bit.ly/2G7DBhy.

Webinar poprowadzi Szymon Pieczyński – współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego Kava Studio. Zawodowo zajmuje się budowaniem strategii brandingowych, tworzeniem planów w oparciu o marketing wartości oraz projektowaniem doświadczeń w usługach i produktach. Doświadczenie zdobywał w pracy chociażby dla takich marek jak Tymbark, Kubuś, Idea Bank, Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia czy Mercedes-Benz. Trener i mentor, zrealizował szkolenia między innymi dla Tesco, Sektor 3.0 czy sieci szkół Broadway Beauty. Wykładowca studiów podyplomowych Public Relations - Nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, współtwórca stowarzyszenia GRUBA, Śląski kolektyw ludzi kreatywnych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij