Paczkomaty InPost i National Geographic wybierają 7 cudów Polski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Paczkomaty InPost i National Geographic wybierają 7 cudów Polski

Zaczyna się trzecia edycja plebiscytu „7 cudów Polski” organizowana przez National Geographic, w której po raz drugi udział biorą Paczkomaty InPost. To przykład innowacyjnej akcji marketingowej wykorzystującej zbieżność grup docelowych partnerów.

Już po raz drugi startuje wspólna akcja National Geographic i Paczkomatów InPost, w której wybieramy 7 cudów Polski. Redakcja National Geographic Traveler wyróżniła 32 miejsca, na które możemy głosować SMS-owo. Każdy kto weźmie udział w głosowaniu będzie mógł odebrać z Paczkomatów InPost „Przewodnik po 7 nowych cudach Polski”. Publikacja prezentuje opisy i piękne zdjęcia miejsc, które zyskały najwięcej głosów w ubiegłorocznym plebiscycie. Na uczestników plebiscytu czekają też atrakcyjne nagrody specjalne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wśród nominowanych m.in. Jaskinia Niedźwiedzia w Kletnie, Muzeum Mydła i Historii Brudu w Bydgoszczy, Szlak Wina i Miodu w lubuskiem, Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, PGE Arena w Gdańsku, Tyskie Browarium w Tychach i Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie.

Współpraca Paczkomatów InPost i National Geographic to przykład kooperacji przy doskonałym dopasowaniu grup docelowych. Zarówno użytkownicy usługi, jak i czytelnicy magazynu to ludzie mieszkający w dużych miastach, którzy są ciekawi świata i chętnie sięgają po nowe rozwiązania. Dzięki wspólnemu projektowi, Paczkomaty InPost dotrą do grupy nowych klientów i pozwolą im na bezkosztowe wypróbowanie usługi.

- Czytelnicy National Geographic lubią podróżować i są aktywnymi ludźmi. Nie chcą siedzieć w domu, szanują swój czas i starają się go dobrze wykorzystać. Tak jak klienci Paczkomatów InPost. Nie chcą tracić czasu na czekanie, wiec odkrywają nowe lokalizacje Paczkomatów i mają czas na bliższe i dalsze podróże – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomatów InPost.

Akcja będzie promowana w kanałach National Geographic oraz partnerów medialnych projektu TVP1, radio Złote Przeboje i portalu Onet.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij