Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Duet, jakiego nie było! Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak ambasadorkami marki Semilac

Semilac, polska marka lakierów hybrydowych należąca do spółki Nesperta, rozpoczęła współpracę z nową ambasadorką, Agnieszką Woźniak-Starak. Znana dziennikarka telewizyjna dołączyła do Margaret, dotychczasowej ambasadorki Semilac, tworząc z nią wyjątkowy duet.
O autorze
1 min czytania 2018-03-23

Dotychczasowa ambasadorka Semilac – Margaret – to niezwykle utalentowana i barwna artystka, która w codziennej pracy stawia na profesjonalizm. Nieprzypadkowo zdecydowała się więc na współpracę z marką nr 1 wśród lakierów hybrydowych w Polsce. Jej zeszłoroczne autorskie kolekcje lakierów hybrydowych SemiBeats by Margaret oraz Legendary Six, spotkały się z dużym zainteresowaniem, dając niemal nieograniczone możliwości zabawy kolorami i łączenia ich w modowych stylizacjach.

W tym roku do świata Semilac dołączyła również piękna i stanowcza kobieta z charakterem, popularna dziennikarka telewizyjna, Agnieszka Woźniak-Starak, która dla wielu kobiet jest uosobieniem klasy i stylu.

– Jako marka niezwykle cenimy sobie długofalowe współprace oparte na partnerstwie i wzajemnym zaufaniu. Dlatego było dla nas jasne, że Margaret pozostanie ambasadorką marki lakierów hybrydowych Semilac. W tym roku postanowiliśmy zaangażować również Agnieszkę Woźniak-Starak, która podobnie jak Margaret jest uosobieniem nowoczesnej, silnej i świadomej kobiety. Obie Panie znane są z tego, że sięgają po sprawdzone marki, wyróżniające się wysoką jakością. Razem tworzą energetyczny i kolorowy duet, który doskonale odzwierciedla charakter naszej marki i podkreśla jej profesjonalizm. Panie prywatnie bardzo się lubią i z pewnością zaskoczą nas w tym roku niejednym wspólnym projektem dla Semilac! – mówi Joanna Mączka, dyrektor marketingu Semilac.

W ramach współpracy z ambasadorkami planowane jest wykorzystanie ich wizerunku w materiałach ATL, BTL i akcjach specjalnych marki lakierów hybrydowych Semilac. Strony nie zdradzają, na jaki czas podpisano kontrakty.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj