Wampir u dentysty, czyli nowa odsłona kampanii eurobanku przygotowana przez Leo Burnett Warszawa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wampir u dentysty, czyli nowa odsłona kampanii eurobanku  przygotowana przez Leo Burnett Warszawa

23 marca rusza kolejna część kampanii eurobank „Na codzienne i niecodzienne sprawy”, przygotowanej przez agencję Leo Burnett. Najnowsza jej odsłona promuje konto z limitem kredytowym i w zabawny sposób akcentuje jego główne benefity.

- To dopiero początek kampanii eurobanku i przygód wampirów, które będą poznawały świat finansów. Tym razem wampiry odkrywają korzyści konta eurobanku – mówi Maciej Porębski, Creative Director Leo Burnett Warszawa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spotach telewizyjnych będziemy mogli śledzić dalsze losy trzech wampirów: Felixa, Vlada i Maćka oraz ich zmagania z niecodzienną codziennością.

Bohaterów kampanii oraz szczegóły oferty można poznać jeszcze lepiej dzięki stronie www.WAMPIRYw.pl oraz działaniom w social media.

Wsparciem kampanii są również materiały wizualne m.in. witryny banku dedykowane kontu z limitem kredytowym.

Agencja Leo Burnett wygrała przetarg na reklamową obsługę eurobanku. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2018 roku i obejmuje działania z zakresu ATL.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij