Konkurs przebiega pod hasłem „60 rowerów do wygrania”, a przyjmowanie zgłoszeń rozpoczęło się 1.04.2018 i potrwa do 30.04.2018. Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić dowolny produkt promocyjny płatków śniadaniowych NESTLÉ (CINI MINIS, STRAWBERRY MINIS, NESQUIK, NESQUIK ALPHABET, NESQUIK DUO,CHOCAPIC, CHEERIOS MIODOWY, COOKIE CRISP, LION), a następnie dokonać zgłoszenia na www.rowerowykonkurs.pl, poprzez wypełnienie formularza oraz przesłanie pracy konkursowej (zdjęcia) o tematyce: „Pokaż na zdjęciu, jak Wasz poranek kręci się wokół śniadania z płatkami Nestle”.
Organizator podzielił konkurs na cztery tygodniowe etapy. Z każdego etapu wyłonionych zostanie 15 laureatów, łącznie będzie 60 zwycięzców. Nagrody to vouchery o wartości 2000 zł do zrealizowania w salonach sieci Martes Sport na rowery i akcesoria rowerowe. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.rowerowykonkurs.pl oraz www.uniqueone.pl. Konkurs skierowany jest do osób, które ukończyły 18 lat. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę konkursu (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jego organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za materiały POS. Konkurs wspiera kampania telewizyjna we wszystkich największych stacjach telewizyjnych w okresie od 2 do 29 kwietnia Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024