Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

UNIQUE ONE przygotowała konkurs dla płatków śniadaniowych NESTLÉ

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za przygotowanie konkursu promocyjnego płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o). =
O autorze
1 min czytania 2018-03-26

Konkurs przebiega pod hasłem „60 rowerów do wygrania”, a przyjmowanie zgłoszeń rozpoczęło się 1.04.2018 i potrwa do 30.04.2018. Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić dowolny produkt promocyjny płatków śniadaniowych NESTLÉ (CINI MINIS, STRAWBERRY MINIS, NESQUIK, NESQUIK ALPHABET, NESQUIK DUO,CHOCAPIC, CHEERIOS MIODOWY, COOKIE CRISP, LION), a następnie dokonać zgłoszenia na www.rowerowykonkurs.pl, poprzez wypełnienie formularza oraz przesłanie pracy konkursowej (zdjęcia) o tematyce: „Pokaż na zdjęciu, jak Wasz poranek kręci się wokół śniadania z płatkami Nestle”.

Organizator podzielił konkurs na cztery tygodniowe etapy. Z każdego etapu wyłonionych zostanie 15 laureatów, łącznie będzie 60 zwycięzców. Nagrody to vouchery o wartości 2000 zł do zrealizowania w salonach sieci Martes Sport na rowery i akcesoria rowerowe. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.rowerowykonkurs.pl oraz www.uniqueone.pl. Konkurs skierowany jest do osób, które ukończyły 18 lat. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę konkursu (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jego organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za materiały POS. Konkurs wspiera kampania telewizyjna we wszystkich największych stacjach telewizyjnych w okresie od 2 do 29 kwietnia Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj