Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Basia Jagoda nowym communications managerem w IMAGINE

IMAGINE rozwija skrzydła i buduje własny dział komunikacji. Basia Jagoda dołącza do zespołu jako communications manager. Jednocześnie agencja rezygnuje ze współpracy z Łubu Dubu PR i przejmuje wszystkie działania komunikacyjne do wewnątrz.
O autorze
0 min czytania 2018-03-28

Basia Jagoda przeszła do IMAGINE z software house’u BinarApps, w którym pełniła funkcję PR managera. Wcześniej związana była z agencją kreatywną MOSQI.TO, współpracowała też z HealthThink public relations (klient: Unilever) i zajmowała się komunikacją marek Tubądzin, Atlas i Koło.

W IMAGINE Basia odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz stworzenie działu odpowiedzialnego za działania komunikacyjne agencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj