Sriptiz bez szczęśliwego zakończenia, czyli dosadna kampania YouPorn i Duńskiego Towarzystwa Kobiet

Sriptiz bez szczęśliwego zakończenia, czyli dosadna kampania YouPorn i Duńskiego Towarzystwa Kobiet
"Była dziewczyna nie wie, że to udostępniłem" to nowy spot, który powstał z połączenia sił jednej z największych stron z filmami pornograficznymi i duńskiej społeczności kobiet.
O autorze
1 min czytania 2018-03-28

Akcja #AskFirst oferuje dedykowany kanał edukacyjny na stronie YouPorn, który będzie usuwał filmy, na których umieszczenie w sieci nie zgodziły się osoby biorące w nich udział.

Przedstawiciele YouPorn mówią głośno: „Jesteśmy zadowoleni, że wspieramy kampanię #AskFirst, ponieważ pornograficzna zemsta jest nie tylko zagrożeniem dla życia, ale jest całkowicie nie do przyjęcia.”.

Ofiary „zemsty pornograficznej”, czyli kobiety bądź mężczyźni, których filmy, zdjęcia wyciekły do internetu, mogą wypełnić formularz, aby strona natychmiast usunęła treści z serwisu. Kampania rozpoczęła się wraz z opublikowaniem filmu „Była dziewczyna nie wie, że to udostępniłem”, który jest mocnym przesłaniem nie tylko dla tych, którzy tworzą i przesyłają te filmy, ale także dla tych, którzy oglądają te filmy…

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ta kolaboracja to nie jedyny przykład współpracy, która wesprzeć ma w zwalczaniu przemocy na tle seksualnym. Na mężczyzn, którzy odwiedzali stronę internetową „Girls of Paradise” czekała ponura niespodzianka…

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Temat przemocy na tle seksualnym jest systematycznie poruszany na arenie międzynarodowej, dlatego coraz więcej organizacji stara się nakreślać ten problem w spotach społecznych. Amerykańska Organizacja „It’s on us” przygotowała kampanię, która ukazuje głupotę „argumentów” używanych przez jej sprawców.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się



PS3

Głośno powinno mówić się nie tylko o przemocy na tle seksualnym. Rodzinne dramaty rozgrywają się zazwyczaj za zamkniętymi drzwiami. Ofiary przemocy domowej nie opowiadają nikomu o swoim losie. Dlatego wiele organizacji stara się im pomóc, informując w spotach, że nie muszą się na to godzić. Zobaczcie najlepsze kampanie dotykające problemu przemocy domowej.