Rated One Star to globalna kampania marki Converse, do której zaproszono światowe postaci ze świata muzyki, street fashion i kultury skate, takie jak A$AP Nast., Leo Mandella, Mabel, Tove Lo, przy wsparciu lokalnych influencerów z całego świata.
W Polsce Converse zaprosił do współpracy stylistkę Ewelinę Gralak, grafika Włodiego Włodarczyka, skatera Marcina Grzenię i rapera Young Igi`ego.
Zobacz również
Wybór twarzy kampanii nie był przypadkowy – łączy je wyrazista osobowość, chęć wyłamywania się utartym schematom i robienia rzeczy po swojemu. Rated One Star, czyli „jedna gwiazdka” w przeciwieństwie do „pięciu gwiazdek” to świadome przeciwstawianie się konwencjom, połączone z nieprzewidywalnością. Dla takich właśnie ludzi powstała linia One Star.
Na sobotnim evencie miała miejsce premiera najnowszej kolekcji One Star Premium Suede – na kilka dni przed pojawieniem się w sklepach. Sneakersy w wiosennych kolorach idealnie komponowały się ze specjalnie zaaranżowaną przestrzenią Mr. Pancake oraz specjalnie na ten dzień otwartym ogródkiem. Za design lokalu odpowiadał m.in Włodi Włodarczyk – jeden z bohaterów kampanii Rated One Star, który który stworzył m.in. unikalne plakaty i kubki z podobiznami lokalnego kolektywu Converse. Włodi pomagał także zaprojektować własną koszulkę, co było jedną z wielu atrakcji przygotowanych dla uczestników wydarzenia. Ewelina Gralak przejęła w pewnym momencie rolę DJ-a, Young Igi podpisywał swoje płyty, a Marcin Grzenia zaprezentował przed lokalem kilka trików na deskorolce.
W dniu eventu można było także spróbować przygotowanego specjalnie na tę okazję menu Converse x Mr. Pancake. Będzie ono dostępne do 7 kwietnia we wszystkich lokalach Mr. Pancake w Polsce, tj. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gdyni. W jego skład wchodzą #RatedOneStar Pancake oraz #RatedOneStar Smoodie. Dodatkowo przy zakupie butów z kolekcji One Star Premium Suede można otrzymać kupon zniżkowy do wybranej restauracji Mr. Pancake.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania Rated One Star Polsce jest realizowana poprzez działania marketingowe oraz PR. Głównym kanałem komunikacji są media społecznościowe Converse – Facebook i Instagram. W ramach kampanii odbyła się sesja zdjęciowa z influencerami, nagranie spotów video oraz event inaugurujący najnowszą kolekcję One Star Premium Suede.