Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Walk z kampanią Vision Express w „mistrzowskim” stylu

1 kwietnia br. wystartowały działania reklamowe wspierające nową promocję konsumencką Vision Express pt. „Mistrzowska Promocja”. Za opracowanie strategii kampanii, przygotowanie kreacji oraz realizację wszystkich działań prowadzonych w jej ramach odpowiada Walk.
O autorze
1 min czytania 2018-04-04

Vision Express w ciągu ponad 20 lat działalności przebadało wzrok ponad 5 milionów Polaków, tym samym stając się ekspertem w zakresie badania wzroku. W tym czasie firma zbudowała również sieć ponad 190 salonów optycznych, zyskując pozycję lidera branży optycznej. Oferuje w nich badanie wzroku, profesjonalną obsługę oraz szeroką gamę okularów korekcyjnych, progresywnych, przeciwsłonecznych i soczewek kontaktowych.

W swojej najnowszej kampanii reklamowej Vision Express w humorystyczny sposób nawiązuje do zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Marka pokazuje, jak ważna jest prawidłowa korekcja wzroku, zwłaszcza podczas tak emocjonujących wydarzeń sportowych. Wykorzystując ten kontekst, przygotowała dedykowaną „Mistrzowską Promocję”, w ramach której można uzyskać nawet do 300 zł zniżki na okulary korekcyjne. Spot jest kontynuacją nowej linii komunikacji marki, w ramach której Vision Express przedstawia zabawne sytuacje z codziennego życia, do których doprowadziła wada wzroku bohatera oraz podpowiada, jak sobie z nimi poradzić.

Za przygotowanie kreatywno-strategicznej koncepcji kampanii oraz kompleksową realizację działań w obszarze komunikacji 360 stopni odpowiada Walk. Reklama w wersjach 30’’, 15’’ i 6’’ jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVN, Polsat i kanałach tematycznych, a spot radiowy – w wersjach 30’’ i 15’’ w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych. Aktywności reklamowe w mediach tradycyjnych zostały wsparte działaniami z obszarów digital oraz PR. Komunikację w mediach uzupełniły materiały POS dystrybuowane we wszystkich salonach Vision Express w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj