Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ContentHouse w e-Izbie

Grono firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej zasiliła firma ContentHouse – jedna z najbardziej doświadczonych agencji content marketingowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-04-04

ContentHouse od lat tworzy treści, które wspierają sprzedaż w sektorach b2c i b2b. Członkostwo w e-Izbie to dla nas możliwość bliższej współpracy z podmiotami działającymi na rynku e-commerce, dla których dobre treści to jeden z warunków skutecznej sprzedaży. Chcemy na bieżąco poznawać ich potrzeby, wymieniać się wiedzą o efektywności oraz konwersji różnych typów contentu na sprzedaż. Taka współpraca powinna owocować również dla naszych obecnych klientów, gdyż – w efekcie – będziemy mogli lepiej realizować cele sprzedażowe w ramach prowadzonych działań content marketingowych – podkreśla Grzegorz Miłkowski, Managing Director.

ContentHouse jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji content marketingowych w Polsce. Firma zajmuje się budowaniem synergii jakościowej treści tworzonej dla biznesu z nowymi technologiami, które pozwalają dokładnie analizować efekty biznesowe i komunikacyjne działań marketingowych.

Specjalizacje: content marketing, influencer marketing, social media marketing.

Agencja realizowała kampanie dla marek: Siemens, Bosch, Unicard, Konica Minolta, Strongbow, Bonduelle, Mercedes, Domestos, Cif, Grupa PSB, Mrówka, SunVi, Materasso, Dekoral, Oshee, Loyd, Reality Games, Grupa Buma, X-lander, BohoBoco, mFinanse oraz wielu innych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja została nagrodzona dwoma prestiżowymi nagrodami:

  • ContentHouse wśród najlepszych agencji interaktywnych roku 2017 wg magazynu „Media & Marketing Polska”!
  • Redakcja “Media & Marketing Polska” w raporcie “Agencje interaktywne 2017” przyznała nam wyróżnienie w kategorii „Agencja interaktywna roku: Innowacyjny model usług”.
  • ContentHouse jest laureatem Medalu Europejskiego 2017. Medal Europejski to niekomercyjny konkurs organizowany przez Business Centre Club. Celem konkursu jest wyróżnianie najbardziej innowacyjnych firm w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing