Co robi królik?
Twórcy filmu kładą nacisk na nietuzinkowość i nieoczywistość, aby wyróżnić go na tle innych produkcji 1-procentowych. W tym roku królik przenosi się zza biurka (OBEJRZYJ) na boisko i jako zawodnik FHO zachęca do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji. „Królik, wzorem „Alicji w Krainie Czarów”, łączy hospicjum ze światem zewnętrznym. Chcemy odczarować hospicjum i pokazać, że jest tu miejsce na przymrużenie oka, sztukę, a nawet piłkę nożną” – wyjaśnia Dorota Jasińska, prezes Fundacji.
O twórcach
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wszystkie osoby i firmy zaangażowane w spot wzięły w nim udział charytatywnie. W roli królika wystąpił Przemysław Bluszcz, kibicami byli uczniowie Szkoły Podstawowej nr 303 w Warszawie. Scenariusz spotu przygotowała Fundacja przy wsparciu Przemysława Bluszcza i Jakuba Stoleckiego. Za reżyserię, zdjęcia, montaż i stronę techniczną odpowiadał Jakub Stolecki, utalentowany operator kamery młodego pokolenia („Wojenne Dziewczyny”, „Pitbull. Ostatni Pies”, „Legendy Polskie”). Kostium królika zapewniła Katarzyna Borkowska, dzięki uprzejmości Teatru Roma. Sprzęt do nagrań Fundacja zawdzięcza firmie Cukry. Zdjęcia zrealizowano w obiekcie sportowym Szkoły Podstawowej nr 303 w Warszawie.
Fundacja Hospicjum Onkologiczne
W skali roku Fundacja otacza opieką ponad 3 300 osób. Dzięki wpłatom z 1% powstaje coś więcej niż hospicjum – miejsce, w którym pacjenci otrzymują zarówno najlepszą opiekę medyczną, jak i zwykłą ludzką bliskość. Aby pomóc Fundacji, należy wpisać numer KRS 0000128039 oraz kwotę 1% podatku do swojego PIT-u lub rozliczyć się online na stronie fho.org.pl/przekaz-1.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing