Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przemysław Bluszcz w 1-procentowym spocie Fundacji Hospicjum Onkologiczne

Przemysław Bluszcz („Pakt”, „Czas Honoru”, „Drogówka”, „Czerwony Pająk”) ponownie wcielił się w rolę królika. Tym razem Ambasador FHO pokazuje na boisku piłkarskim, że 1% daje Fundacji kopa do działania.
O autorze
1 min czytania 2018-04-04

Co robi królik?

Twórcy filmu kładą nacisk na nietuzinkowość i nieoczywistość, aby wyróżnić go na tle innych produkcji 1-procentowych. W tym roku królik przenosi się zza biurka (OBEJRZYJ) na boisko i jako zawodnik FHO zachęca do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji. „Królik, wzorem „Alicji w Krainie Czarów”, łączy hospicjum ze światem zewnętrznym. Chcemy odczarować hospicjum i pokazać, że jest tu miejsce na przymrużenie oka, sztukę, a nawet piłkę nożną” – wyjaśnia Dorota Jasińska, prezes Fundacji.

O twórcach

Wszystkie osoby i firmy zaangażowane w spot wzięły w nim udział charytatywnie. W roli królika wystąpił Przemysław Bluszcz, kibicami byli uczniowie Szkoły Podstawowej nr 303 w Warszawie. Scenariusz spotu przygotowała Fundacja przy wsparciu Przemysława Bluszcza i Jakuba Stoleckiego. Za reżyserię, zdjęcia, montaż i stronę techniczną odpowiadał Jakub Stolecki, utalentowany operator kamery młodego pokolenia („Wojenne Dziewczyny”, „Pitbull. Ostatni Pies”, „Legendy Polskie”). Kostium królika zapewniła Katarzyna Borkowska, dzięki uprzejmości Teatru Roma. Sprzęt do nagrań Fundacja zawdzięcza firmie Cukry. Zdjęcia zrealizowano w obiekcie sportowym Szkoły Podstawowej nr 303 w Warszawie.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W skali roku Fundacja otacza opieką ponad 3 300 osób. Dzięki wpłatom z 1% powstaje coś więcej niż hospicjum – miejsce, w którym pacjenci otrzymują zarówno najlepszą opiekę medyczną, jak i zwykłą ludzką bliskość. Aby pomóc Fundacji, należy wpisać numer KRS 0000128039 oraz kwotę 1% podatku do swojego PIT-u lub rozliczyć się online na stronie fho.org.pl/przekaz-1.

Słuchaj podcastu NowyMarketing