Communication Unlimited dla Cisowianki i Unicef

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Communication Unlimited dla Cisowianki i Unicef

Ruszyła kampania prowadzona pod hasłem: „Cisowianka partnerem Unicef w programach wodnych w Afryce.”

Współpracujemy z Unicef od 2016. Na co dzień dostarczamy wodę milionom Polaków, jednak pamiętamy również o tych rejonach świata, gdzie dostęp do wody pitnej jest ograniczony lub wręcz niemożliwy. Wspólnie z Unicef staramy się to zmienić. Dzięki środkom zebranym w 2016 roku udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce, dzięki którym bezpieczna woda mogła dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. W tym roku chcemy poprawić ten wynik." - mówi Agata Berndt, PR Manager Nałęczów Zdrój S.A.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampanii outdoorowej towarzyszy komunikacja na produktach. W sklepach w całej Polsce dostępne są butelki Cisowianki z logo Unicef.

Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada Communication Unlimited, wspierająca Cisowiankę także w innych działaniach.

Communication Unlimited od lat realizuje projekty zaangażowane społecznie. Stworzyliśmy kampanię „Pij Mleko! Będziesz Wielki”, wspólnie z marką Super-Pharm uczymy niewidome kobiety robić make-up, współpracujemy z fundacją Rak’n’Roll. Cieszymy się, będąc częścią tej szlachetnej inicjatywy Cisowianki i Unicef.” - mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

Kampania jest obecna na nośnikach outdoorowych w całej Polsce, potrwa do końca kwietnia 2018 r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij