San Markos zrealizował nowy spot reklamowy dla Hasco-Lek

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
San Markos zrealizował nowy spot reklamowy dla Hasco-Lek

1 kwietnia ruszyła pierwsza kampania zrealizowana przez San Markos dla HASCO-LEK S.A. W reklamie produktu Ulgix Wzdęcia udział wzięła znana i lubiona aktorka Agnieszka Pilaszewska.

Kampania telewizyjna Ulgix Wzdęcia to pierwszy projekt San Markos dla Hasco-Lek S.A. Jej celem jest promowanie i wzmocnienie świadomości marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot kierowany jest przede wszystkim do kobiet, które poszukują sprawdzonego sposobu walki ze wzdęciami brzucha. Podkreślenie skuteczności i szybkości działania stanowiły główne wyzwanie dla kreacji.

Jest to kolejna realizacja Ulgix z udziałem znanych osób. W poprzednich latach bohaterką kampanii Ulgix była Magda Gessler.

Kampania zostanie przygotowana we współpracy ze studiem produkcyjnym D35 oraz domem mediowym Havas Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij