Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Maffashion w świecie adidas Deerupt

Od kilku tygodni trwa lokalna kampania promująca nowy model adidas Originals pod nazwą Deerupt. Są to zaawansowane technologicznie buty, inspirowane bieganiem. Stylistyka modelu Deerupt inspirowana jest motywem siatki, a jego bryła została zaprojektowana z myślą o tym...
O autorze
1 min czytania 2018-04-11

…aby dobrze prezentowały się nie tylko na nodze, ale również w przestrzeni miejskiej.

Premierze nowego modelu butów adidas Originals towarzyszyła lokalna kampania o niecodziennym rozmachu. Szeroki wachlarz działań obejmował mi.n. teaser video na Instagramie Maffashion, które obejrzało ponad 400 tysięcy osób, dedykowany content tworzony we współpracy z ambasadorami marki adidas, rozbudowaną komunikację na kanałach social media influencerów i Sizeer informującą o kolejnych etapach akcji i zachęcającą do zapisów na jedyny w swoim rodzaju livestream.

Finałowym akcentem kampanii była transmisja live z Deerupt Space w Studio Sizeer z udziałem Maffashion. Relację z transmisji można tu obejrzeć. Inspiracją dla aktywacji były bardzo obecnie popularne escape roomy. ,,Tak samo, jak twórcy modelu Deerupt, inspirowaliśmy się motywem siatki i postanowiliśmy uchylić ludziom drzwi, przez które wraz ze znaną influencerką mogą wejść do zupełnie innego świata.’’ – komentuje Bartłomiej Rutkowski z VML. Deerupt Space jest czymś zupełnie nowym. Łącząc świat online i offline jest pierwszym escape roomem, z którego można się wydostać wyłącznie dzięki pomocy ludzi z zewnątrz.

Zaaranżowana na potrzeby aktywacji przestrzeń, w całości dedykowana adidas Deerupt, powstała w Studio Sizeer. 8 kwietnia do świata Deerupt weszła Maffashion. W środku czekał na nią szereg zagadek inspirowanych światem nowego modelu buta, które bohaterka musiała rozwiązać korzystając z pomocy swoich fanów. Tylko 25 minut zajęło Maffashion przejście całego Deerupt Space, dzięki czemu do uczestników konkursu trafiło 80 podwójnych zaproszeń na koncerty, ufundowanych przez adidas. Przebieg całego wydarzenia był transmitowany w czasie rzeczywistym na kanałach influencerki. Zaproszenie Maffashion do udziału w akcji zagwarantowało duże zainteresowanie wydarzeniem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

,,Deerupt Space inspirowany światem nowego modelu buta był niezapomnianym przeżyciem, w którym mogliśmy uczestniczyć w czasie rzeczywistym. To kolejny przykład działań marki, które przyciągają przed ekrany tysiące ludzi spragnionych innowacyjnej rozrywki, w interaktywnej formie.’’ – komentuje Paulina Olender, Marketing Manager marki adidas.

VML odpowiada za pomysł kreatywny akcji, strategię, produkcję video, relację LIVE z aktywacji oraz obsługę działań w kanałach social media. Akcji Deerupt Space dodatkowo towarzyszyła rozbudowana komunikacja obejmująca profile Maffashion i Sizeer, a dla fanów został zorganizowany konkurs z nagrodami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się