Anna Mościcka szefową nowego działu w Agencji Whites - Content Studio

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Mościcka szefową nowego działu w Agencji Whites - Content Studio

W agencji Whites została wyodrębniona nowa komórka w strukturze firmy - Content Studio, odpowiedzialna za kompleksowe i strategiczne projekty contentowe.

Content Studio tworzy i rozwija Platformy Contentowe, zaczynając od pomysłu kreatywnego i budowania strategii, przez kreację i produkcję treści, po ich skuteczną dystrybucję. Content Studio wykorzystuje dotychczasowe doświadczenie zespołu agencji, która specjalizuje się w tworzeniu efektywnych treści, atrakcyjnych dla użytkowników i jednocześnie o wysokim współczynniku dotarcia do grup docelowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Utworzenie Content Studia to naturalny proces w rozwoju naszych kompetencji contentowych. Projekty związane z tworzeniem mediów dla naszych klientów (Platform Contentowych) to coraz ważniejszy element naszej działalności. Wyodrębnienie w organizacji Content Studia to przede wszystkim skupienie kompetencji tworzenia contentu i jego dystrybucji w jednym miejscu oraz większy focus na rozwój tej specjalizacji przez Whites - mówi Anna Ałaszkiewicz, Partner Zarządzająca Whites.

Szefem nowego obszaru została Anna Mościcka, która do tej pory była odpowiedzialna za obszar branded content i social media w agencji Whites.

Tworzony przez nas content wykracza poza rynkowe standardy - jest zoptymalizowany pod kanały dystrybucji, atrakcyjny i angażujący dla użytkowników. I co najważniejsze, realizuje cele Klienta - buduje wizerunek marki, wspiera sprzedaż - mówi Anna Mościcka. Wielu z naszych Klientów decyduje się iść w stronę strategicznych, kompleksowych działań, dzięki którym docierają do odbiorcy i które przynoszą długofalowe efekty ich markom. Audience development to kluczowe pojęcie w marketingu w tym roku.

Anna Mościcka, od dwóch lat w agencji Whites, w strukturze której stworzyła i rozwinęła zespół social media. Wcześniej kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. I <3 Marketing & Social Media, InfoShare, InternetBeta, TEDx), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Agencja Whites specjalizuje się w budowaniu widoczności marek w internecie. Dla swoich klientów wdraża strategie działań digitalowych i osiąga maksymalne efekty dzięki dobieraniu optymalnych narzędzi, m.in SEO, kampanii PPC, Content Marketingu czy Social Media Marketingu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij