Anna Mościcka szefową nowego działu w Agencji Whites – Content Studio

W agencji Whites została wyodrębniona nowa komórka w strukturze firmy - Content Studio, odpowiedzialna za kompleksowe i strategiczne projekty contentowe.
O autorze
1 min czytania 2018-04-13

Content Studio tworzy i rozwija Platformy Contentowe, zaczynając od pomysłu kreatywnego i budowania strategii, przez kreację i produkcję treści, po ich skuteczną dystrybucję. Content Studio wykorzystuje dotychczasowe doświadczenie zespołu agencji, która specjalizuje się w tworzeniu efektywnych treści, atrakcyjnych dla użytkowników i jednocześnie o wysokim współczynniku dotarcia do grup docelowych.

Utworzenie Content Studia to naturalny proces w rozwoju naszych kompetencji contentowych. Projekty związane z tworzeniem mediów dla naszych klientów (Platform Contentowych) to coraz ważniejszy element naszej działalności. Wyodrębnienie w organizacji Content Studia to przede wszystkim skupienie kompetencji tworzenia contentu i jego dystrybucji w jednym miejscu oraz większy focus na rozwój tej specjalizacji przez Whites – mówi Anna Ałaszkiewicz, Partner Zarządzająca Whites.

Szefem nowego obszaru została Anna Mościcka, która do tej pory była odpowiedzialna za obszar branded content i social media w agencji Whites.

Tworzony przez nas content wykracza poza rynkowe standardy – jest zoptymalizowany pod kanały dystrybucji, atrakcyjny i angażujący dla użytkowników. I co najważniejsze, realizuje cele Klienta – buduje wizerunek marki, wspiera sprzedaż – mówi Anna Mościcka. Wielu z naszych Klientów decyduje się iść w stronę strategicznych, kompleksowych działań, dzięki którym docierają do odbiorcy i które przynoszą długofalowe efekty ich markom. Audience development to kluczowe pojęcie w marketingu w tym roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Anna Mościcka, od dwóch lat w agencji Whites, w strukturze której stworzyła i rozwinęła zespół social media. Wcześniej kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. I <3 Marketing & Social Media, InfoShare, InternetBeta, TEDx), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Agencja Whites specjalizuje się w budowaniu widoczności marek w internecie. Dla swoich klientów wdraża strategie działań digitalowych i osiąga maksymalne efekty dzięki dobieraniu optymalnych narzędzi, m.in SEO, kampanii PPC, Content Marketingu czy Social Media Marketingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się