Anna Mościcka szefową nowego działu w Agencji Whites - Content Studio

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Mościcka szefową nowego działu w Agencji Whites - Content Studio

W agencji Whites została wyodrębniona nowa komórka w strukturze firmy - Content Studio, odpowiedzialna za kompleksowe i strategiczne projekty contentowe.

Content Studio tworzy i rozwija Platformy Contentowe, zaczynając od pomysłu kreatywnego i budowania strategii, przez kreację i produkcję treści, po ich skuteczną dystrybucję. Content Studio wykorzystuje dotychczasowe doświadczenie zespołu agencji, która specjalizuje się w tworzeniu efektywnych treści, atrakcyjnych dla użytkowników i jednocześnie o wysokim współczynniku dotarcia do grup docelowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Utworzenie Content Studia to naturalny proces w rozwoju naszych kompetencji contentowych. Projekty związane z tworzeniem mediów dla naszych klientów (Platform Contentowych) to coraz ważniejszy element naszej działalności. Wyodrębnienie w organizacji Content Studia to przede wszystkim skupienie kompetencji tworzenia contentu i jego dystrybucji w jednym miejscu oraz większy focus na rozwój tej specjalizacji przez Whites - mówi Anna Ałaszkiewicz, Partner Zarządzająca Whites.

Szefem nowego obszaru została Anna Mościcka, która do tej pory była odpowiedzialna za obszar branded content i social media w agencji Whites.

Tworzony przez nas content wykracza poza rynkowe standardy - jest zoptymalizowany pod kanały dystrybucji, atrakcyjny i angażujący dla użytkowników. I co najważniejsze, realizuje cele Klienta - buduje wizerunek marki, wspiera sprzedaż - mówi Anna Mościcka. Wielu z naszych Klientów decyduje się iść w stronę strategicznych, kompleksowych działań, dzięki którym docierają do odbiorcy i które przynoszą długofalowe efekty ich markom. Audience development to kluczowe pojęcie w marketingu w tym roku.

Anna Mościcka, od dwóch lat w agencji Whites, w strukturze której stworzyła i rozwinęła zespół social media. Wcześniej kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. I <3 Marketing & Social Media, InfoShare, InternetBeta, TEDx), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Agencja Whites specjalizuje się w budowaniu widoczności marek w internecie. Dla swoich klientów wdraża strategie działań digitalowych i osiąga maksymalne efekty dzięki dobieraniu optymalnych narzędzi, m.in SEO, kampanii PPC, Content Marketingu czy Social Media Marketingu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij