Golden Arrow 2013 - laureaci

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Golden Arrow 2013 - laureaci

Magazyn "Media & Marketing Polska" przyznał tytuł Agencji Interaktywnej Roku 2013 GoldenSubmarine. Redakcja doceniła przede wszystkim wyniki biznesowe – przychody na poziomie 11,2 mln zł – i 45-proc. dynamikę. O takich rezultatach zadecydowały m.in. kampanie 360 stopni online oraz działania mobile.

Po raz pierwszy magazyn "Media & Marketing Polska" przyznał tytuł Agencji Socialmediowej Roku, zdobyła go Lubię To – Social Media Agency. Jej biznes wzrósł niemal dwukrotnie, przede wszystkim dzięki nowym klientom.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ponadto tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku otrzymała Albedo Marketing. To efekt zarówno wzrostu biznesu, jak i pozytywnych wyników badań satysfakcji klientów.

W raporcie "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego" wyróżniono także agencje Lemon Sky (wyróżnienie specjalne za kreację) i Heureka (obecnie VML Poland). Rozczarowaniem Roku jest agencja Interactive Solutions. Spośród agencji marketingu zintegrowanego wyróżnienia przypadły: Grupie Walk, agencji Product BBF (wyróżnienie specjalne za wyniki badania satysfakcji klientów) oraz agencji Tequila\Polska (wyróżnienie specjalne za najbardziej spektakularną kampanię "Piąty Stadion" dla marki Tyskie).

Podczas gali nagrody odebrali też laureaci konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. W tym roku jury przyznało dziewięć statuetek.

  • Albedo Marketing nagrodzono za projekt "Moda na kolory" dla Whirlpool Polska.
  • Business Consulting w Katowicach uhonorowano za pracę dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego "Industriada 2012".
  • Agencje Live, OMD, Men at Work i Just otrzymały statuetkę za projekt "Do hymnu" (Grupa Żywiec).
  • Men at Work razem z VML Poland dostały dwie nagrody za kampanię "Lepiej Żywca".
  • Agencja Lemon Sky odebrała nagrodę za projekt "Królowie polskiego Facebooka – Serce i Rozum" (Orange Polska).
  • Konsorcjum Tequila, DDB Warszawa, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Starcom MediaVest Group otrzymało statuetkę za "Tyskie 5 Stadion" (Kompania Piwowarska).
  • Agencje IQ Marketing i AtomClick nagrodzono za pracę dla Fundacji Synapsis "Zatrudnij Asa".
  • Grupę Eskadra doceniono za projekt dla Mercedes-Benz Polska "Gala... której nie było".


W tegorocznej edycji Golden Arrow jury przyznało też 28 wyróżnień. Pełna lista nagrodzonych dostępna jest na stornie www.goldenarrow.pl. Organizatorem Golden Arrow jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications, wydawca m.in. magazynu "Media & Marketing Polska".

Źródło: Serwis "MMP24", Maciej Florek 28 czerwca 2013

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij