Julia Izmałkowa, jako jedyna Polka, drugi raz z rzędu wystąpi na Cannes Lions

Cannes Lions to największy Festiwal Kreatywności w komunikacji, na który organizatorzy zapraszają najciekawszych ekspertów z całego świata. Julia Izmałkowa, jako jedyna Polka, drugi raz z rzędu wystąpi na scenie w Cannes.
O autorze
1 min czytania 2018-04-18

Również jako jedyna Polka w ciągu ostatniach dwóch lat wygłosiła prelekcje na festiwalach kreatywności – Eurobest i Spikes Asia w Singapurze, gdzie była pierwszym w historii wydarzenia prelegentem z Polski.

Julia wystąpi 21 czerwca w bloku Creative Processes Power Hour z prelekcją zatytułowną – Czego kreatywni mogą nauczyć się od bokserów?

Champions are made not born – absolutnie wierzę, że kreatywność jest procesem, który należy cały czas ćwiczyć, rozwijać, a nie zakładać, że skoro się zdobyło Lwa jednego czy drugiego – to już można spocząć na laurach. Tak jak porażka nie jest ostateczna, tak też sukces nie jest na zawsze. Dlatego wierzę, że kreatywność to nie jest tylko dar boży, talent czy umiejetność – to jest rzemiosło, które cały czas należy szlifować. A nie ma lepszego szlifu niż uczenie się od tych, którzy dzięki swojej kreatywności, wytrawałości i chęci zwycięstwa wchodzą na same szczyty. Do takich osób zdecydownaie możemy zaliczyć najlepszych bokserów na świecie. Ćwicząc boks z kilkoma mistrzami świata – przekonałam się, że ta dyscyplina pomaga nie tylko w zrzuceniu kilogramów, redukcji stresu i budowie mięśni – ale pomaga w robieniu lepszych badań i przygotowaniu zdecydowanie bardziej “insightowych” rekomendacji – podkreśla Julia Izmałkowa.

Julia jest międzynarodowym ekspertem od zachowań ludzkich. Tłumaczy ludzkie wybory, postawy, emocje na język biznesu i marketingu. Od 13 lat zarządza IZMAŁKOWA, jedyną w Polsce agencją specjalizującą się w badaniach etnograficznych. Wszyscy ludzie kłamią, bo taka jest natura ludzka – IZMAŁKOWA dostarcza wiedzy o tym, jak jest naprawdę. Wykorzystuje do tego autorskie techniki badawcze bazujące na dokonanich psychologii kłamstwa, etnografii i socjologii, dzięki którym dostarcza strategiczne insighty dla marek i firm. Insighty są trampoliną do genialnych i skutecznych kampanii reklamowych, które zdobywają Lwy w Cannes Liones i podbijają serca konsumentów. Julia dzieli się swoją wiedzą i inspiruje liderów i największe marki na świecie. Wygłasza kilkadziesiąt prelekcji rocznie. 24 maja wystąpi na największym festiwalu kreatywności w Słowacji – Golden Nail Advertising Festival w Bratysławie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj