Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama na orbicie okołoziemskiej już za dwa lata?

Reklama na orbicie okołoziemskiej już za dwa lata?
StartRocket ruszył z niecodziennym projektem. Firma ma zamiar przenieść reklamę na orbitę okołoziemską.
O autorze
1 min czytania 2018-04-19

StartRocket to nowo powstała firma, której celem jest wyniesienie reklamy na orbitę okołoziemską. Według StartRocket jest to możliwe z pomocą agencji kosmicznych, które miałyby być skłonne do udziału w przedsięwzięciu. Sama reklama byłaby wielkości połowy księżyca widzianego z Ziemi i miałaby w ciągu miesiąca dotrzeć do 7 miliardów odbiorców, krążąc dookoła naszego globu, po czym spalić się w atmosferze. Sądząc po zakładanych rozmiarach i kosztach, jakie trzeba by ponieść, projekt ten będzie trudny do zrealizowania.

Według harmonogramu dostępnego na stronie firmy wczoraj dopiero ruszyły prace nad MVP, które potrwają do sierpnia, natomiast jeśli wszystko się powiedzie, pierwszego „lotu” reklamy możemy się spodziewać nie wcześniej niż w 2020 roku.

PS

Dwa miesiące temu przykładem kosmicznej reklamy mogła pochwalić się Tesla, która postanowiła wysłać w podróż wraz z rakietą Falcon Heavy jeden ze swoich modeli samochodów – Tesla Roadster.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jednym z najbardziej znanych reklamowych wyczynów kosmicznych była akcja w ramach Red Bull Stratos w 2012 roku, czyli pamiętny skok Felixa Baumgartnera z balonu wysłanego na wysokość 39 kilometrów. Zostały wtedy pobite 3 rekordy świata.

PS3

Także Samsung nawiązał w jednej ze swoich kampanii do lotów w kosmos, przedstawiając historię generała Kuziory, który w latach 70. przygotowywał się do odbycia takiego lotu, jednakże ostatecznie przeżył wielki zawód. Marka postanowiła spełnić największe marzenie generała.