Działania promocyjne obejmują trzy kanały: YouTube, Facebook i Instagram.
W ramach filmowego cyklu świątecznego DaWanda odwiedziła cztery pracownie, czterech twórców w czterech odległych miastach Polski: złotnika w Gdańsku, siostry tworzące naturalne kosmetyki w Szczecinie, małżeństwo wykonujące ręcznie drewniane lampki dla dzieci z Krakowa oraz rodzinną pracownię kaletniczą pod Łańcutem (więcej o kampanii TU).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowa odsłona kampanii „Prezenty do pokochania” otwiera film o Sylwii Całus, która w zaciszu swojej warszawskiej pracowni tworzy biżuterię z żywicy jubilerskiej, zatapiając w niej elementy natury i fragmenty rzeczy, które symbolizują wspomnienia. Ponad dekadę temu Sylwia Całus zatopiła w kuli pierwszego dmuchawca i był to przełomowy moment w jej twórczości. Dziś żywicę jubilerską traktuje jak najlepszego przyjaciela. Jej ręcznie robiona biżuteria podbija świat. Inspirowane przyrodą pierścionki, korale czy kule zatrzymują chwile. Swoją biżuterię traktuje jak talizmany, a często wykonane na zamówienie egzemplarze stają się wyjątkowymi prezentami. Zalewała w żywicy jubilerskiej na przykład kawałki Muru Chińskiego, odcisk łapki psa w plastelinie, kawałek taśmy magnetofonowej z ukochaną piosenką, a także kwiaty od ukochanego, z których stworzyła różaniec.