Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

DaWanda.pl promuje prezenty do pokochania z Sylwią Całus

DaWanda.pl, platforma z rękodziełem, kontynuuje kampanię "Prezenty do pokochania", której pierwszą odsłonę zrealizowała w listopadzie i grudniu 2017 r, pokazując cztery filmy z pracowni twórców. Sezon wiosenny otwiera filmem o Sylwii Całus tworzącej autorską biżuterię z żywicy.
O autorze
1 min czytania 2018-04-20

Działania promocyjne obejmują trzy kanały: YouTube, Facebook i Instagram.

W ramach filmowego cyklu świątecznego DaWanda odwiedziła cztery pracownie, czterech twórców w czterech odległych miastach Polski: złotnika w Gdańsku, siostry tworzące naturalne kosmetyki w Szczecinie, małżeństwo wykonujące ręcznie drewniane lampki dla dzieci z Krakowa oraz rodzinną pracownię kaletniczą pod Łańcutem (więcej o kampanii TU).

Nowa odsłona kampanii „Prezenty do pokochania” otwiera film o Sylwii Całus, która w zaciszu swojej warszawskiej pracowni tworzy biżuterię z żywicy jubilerskiej, zatapiając w niej elementy natury i fragmenty rzeczy, które symbolizują wspomnienia. Ponad dekadę temu Sylwia Całus zatopiła w kuli pierwszego dmuchawca i był to przełomowy moment w jej twórczości. Dziś żywicę jubilerską traktuje jak najlepszego przyjaciela. Jej ręcznie robiona biżuteria podbija świat. Inspirowane przyrodą pierścionki, korale czy kule zatrzymują chwile. Swoją biżuterię traktuje jak talizmany, a często wykonane na zamówienie egzemplarze stają się wyjątkowymi prezentami. Zalewała w żywicy jubilerskiej na przykład kawałki Muru Chińskiego, odcisk łapki psa w plastelinie, kawałek taśmy magnetofonowej z ukochaną piosenką, a także kwiaty od ukochanego, z których stworzyła różaniec.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj