Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso” z Antonio Banderasem w roli głównej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso” z Antonio Banderasem w roli głównej

22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina.

Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dziesięcioodcinkowa produkcja zadebiutuje na szklanym ekranie 22 kwietnia o godz. 21:00. W rolę Pabla Picassa wcielił się Antonio Banderas, który jak sam twierdzi, od lat fascynuje się życiem artysty. Aktor, który w swojej karierze grał już innego słynnego malarza, surrealistę Salvadora Dalego, ponownie stworzył nietuzinkową postać, która na długo zapadnie w pamięć widzów.

Kampania promująca serię „Geniusz: Picasso” obejmuje telewizję, prasę, internet oraz działania OOH. Materiał wideo będzie emitowany na antenie Polsatu oraz jego stacjach tematycznych w ramach 16-sekundowych billboardów sponsorskich. Spot pojawi się również w Internecie na platformach YouTube, Facebook oraz kontekstowo w serwisach takich jak filmweb.pl. Reklama display obecna będzie na portalach Interia, Gazeta.pl, stronach wydawnictwa Marquard, oraz w programach telewizyjnych online (Telemagazyn, tv.wp.pl, Teleman).

Dodatkowo komunikacja ma docierać do fanów sztuki, produkcji biograficzynych i pierwszego sezonu „Geniusza”. Serial będzie promowany również w prasie m.in. w magazynach telewizyjnych. Mindshare Polska zaplanował też działania OOH na Citylightach oraz nośnikach Frontline 6x3 w największych miastach w Polsce.

Kampania wystartowała na początku kwietnia i zakończy się z końcem miesiąca.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij