Polskie kampanie nominowane do MIXX Awards Europe 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polskie kampanie nominowane do MIXX Awards Europe 2018

Do tegorocznego konkursu MIXX Awards Europe, organizowanego przez IAB Europe, nominowano aż 81 kampanii. W gronie najlepszych kampanii digitalowych ubiegłego roku znalazły się również 4 zgłoszenia z Polski, od: McCann Worldgroup & Reprise, MOSQI.TO, VML Poland i They.pl.

Wyborowa Projekt 30/90

Akcja z okazji podwójnego jubileuszu – 90 lat Wyborowej i 30 urodziny Radzimira Dębskiego. To już kolejna realizacja tego artysty we współpracy z Wyborową. Rok wcześniej ten duet błysnął akcją #SłuchajMiasta. W ramach Projektu 30/90 każdy mógł zostać kompozytorem – wystarczyło nagrać ciekawy dźwięk i wgrać go za pomocą telefonu na stronę internetową. Z przesłanych dźwięków powstał utwór zaprezentowany podczas jubileuszowego koncertu. O wyborze nagrań decydował Dębski oraz internauci, którzy głosowali na swojego faworyta. W ramach akcji sprzedano 750 000 limitowanych butelek Wyborowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak wyszło? Sprawdźcie sami.

Mural w sieci :)

ING Bank Śląski to jeden z liderów reklamowych w Polsce, jednak coraz trudniej jest mu trafić do „Młodych” tj. ludzi w wieku 18-24. Spadek zaangażowania tej grupy to zmartwienie wielu marketerów, MOSQI.TO miało znaleźć skuteczny sposób na odwrócenie tego trendu wśród fanów ING Banku w mediach społecznościowych. Dodatkowo, ING Bank obiecał Łodzi mural.

Nie pozostało nic innego, jak połączyć interes społeczności lokalnej oraz społeczności wirtualnej wspólnym celem. Tym celem było wybranie jednego z projektów lokalnych twórców, który miał na dobre zmienić offline'owe otoczenie tzn. jedną ze ścian przy ul. Piotrkowskiej.

Mural, a właściwie jego 4 projekty, jeszcze przed swoim powstaniem, pobiły rekord popularności w Social Mediach:

  • 15 427 reakcji (z czego 10 401 na profilu ING) - post z głosowaniem był rekordowym na profilu ING Banku Śląskiego.
  • 728 691 UU - zasięg (połowa to zasięg organiczny)
  • 606 komentarzy, w tym 90% pozytywnych 0,01 zł – koszt dotarcia do 1 fana!

Dzięki akcji z muralem ING Bank Śląski został w maju 2017 nr 1 na Facebooku pod względem zaangażowania, aktywnych użytkowników i przyrostu fanów.

Jak wyszło? Możecie obejrzeć tutaj:

Pakiet korzyści

Realizacja They.pl dla marki Tubądzin miała na celu pozyskanie jak największej ilości leadów z kanałów digital, a tym samym realnego wsparcia sprzedaży płytek w salonach stacjonarnych. Akcja opierała się na 15% rabacie na produkty Tubądzin, kupon promocyjny dostępny był na dedykowanym landing page, wystarczyło wypełnić formularz. Promocji towarzyszył autorski program do kontroli efektywności kampanii w salonach stacjonarnych. Promocja dostępna była w salonach partnerskich Tubądzin, a rabat można było odebrać w konkretnym sklepie, zadeklarowanym wcześniej w formularzu. Dzięki temu możliwe było monitorowanie faktycznej ilości zrealizowanych kuponów. Dzięki działaniom promocyjnym ruch w witrynie sklepu wzrósł o 166%, a ilość konwersji o 50%, najskuteczniejszym kanałem promocji okazało się Google Ads, zaskoczeniem była również wysoka konwersja z Instagrama.

The missed spaceflight

Samsung umie opowiadać dobre historie i wzruszyć. Rok temu pomogła im w tym agencja VML. Lokalna odsłona kampanii w ramach globalnej komunikacji „Do what you can’t” opowiedziała historię generała Tadeusza Kuziory, który był najmłodszym z czterech polskich pilotów, wytypowanych do udziału w misji kosmicznej Sojuz 30. Niestety, jako jedyny, generał Kuziora nie poleciał w kosmos, przynajmniej nie 39 lat temu. W 2017 udało mu się przeżyć symulację lotu i spacer w przestrzeni kosmicznej, dzięki Samsung Galaxy S8.

Wzruszająca historia i kampania godna pozazdroszczenia, zobaczcie sami:

W tym roku, nominowali do MIXX Europe zawalczą aż w 13 kategoriach. Polskie agencje konkurują w kategoriach Social media i Virtual and augmented reality. Rozdanie nagród 23 maja w Mediolanie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij