Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Webinary jako platforma do kursów online [+ eBook]

Webinary jako platforma do kursów online [+ eBook]
Kursy online oraz e-learning odgrywają coraz ważniejszą rolę we współczesnej edukacji. Jeżeli masz wiedzę, którą możesz podzielić się z szerokim gronem odbiorców i szukasz kanału, który Ci to umożliwi, warto przyjrzeć się możliwościom, które oferują webinary.
O autorze
2 min czytania 2018-04-25

Trendy na 2018

Edukacja na odległość jest napędzana stałym rozwojem nowych technologii, co czyni ją atrakcyjną i przystępną dla wszystkich zainteresowanych. Jak głosi serwis eLearning Industry, trend ten będzie rozwijał się coraz dynamiczniej.

Potwierdza to badanie eLearning Trends And Predictions For 2018, z którego wynika, że edukacja znajduje się w fazie ważnej transformacji. Prowadzi to do konieczności adaptacji nowych rozwiązań w celu dostosowania swojej oferty do potrzeb odbiorców.

Wynika to między innymi z tego, że e-Learning i edukacja online to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą rozszerzać swoją wiedzę, ale nie mają możliwości uczestniczenia w tradycyjnych zajęciach w szkołach czy na uniwersytetach. W związku z powyższym szukają oni odpowiednich kursów i szkoleń online.

Kto może na nich skorzystać?

Jest to okazja dla firm, szkół językowych, uniwersytetów i innych placówek edukacyjnych, aby odpowiedzieć na to zapotrzebowanie i przenieść część swojej oferty edukacyjnej w strefę online.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pozwoli to dotrzeć do zainteresowanych odbiorców niezależnie od ich lokalizacji. Każdy, kto ma dostęp do komputera, Internetu i urządzeń mobilnych będzie mógł wziąć udział w naszym kursie.

E-learning można również zaoferować jako komplementarną część tradycyjnego kursu. Jest to tzw. blended-learning i pozwala on wzbogacić ofertę w bardziej atrakcyjne, interaktywne narzędzie do nauki, wspierane rozwiązaniami technologicznymi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Obecnie jednym z głównych źródeł czerpania wiedzy jest Internet i urządzenia mobilne. Sytuacja ta zachęca do tworzenia krótkich, łatwych do przyswojenia lekcji i poradników, które można oglądać „w drodze”, czekając na autobus czy podczas przerwy obiadowej. Najlepszą formą będą krótkie wideo lub webinary – tutoriale, poradniki wideo (na przykład „5 sposobów na…”) – które z łatwością można oglądać na smartfonie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak Ty możesz czerpać z tego korzyści?

Rosnąca popularność e-learningu i kursów online to nie tylko okazja dla instytucji edukacyjnych. Ty również możesz na tym skorzystać! Odpowiedz sobie na 3 proste pytania:

  1. Czy posiadasz wiedzę i umiejętności, na które jest zapotrzebowanie?
  2. Umiesz posegregować tę wiedzę i podzielić ją na bloki tematyczne, które spełnią rolę kilku np. 30-minutowych webinarów?
  3. Umiesz przekazywać informacje w jasny sposób i lubisz pracować z ludźmi?

Jeżeli Twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi „tak”, to warto zastanowić się nad zorganizowaniem własnego kursu online.

Jako doświadczony ekspert w danej dziedzinie nie musisz dzielić się swoją wiedzą za darmo zwiększając jedynie widoczność swojej marki osobistej. Pomyśl, jak możesz spieniężyć swoje know-how, organizując webinar z płatnym dostępem. Pomyśl o tym, jak o własnej szkole online, za dostęp do której uczniowie płacą „czesne”.

Jak wykorzystać do tego webinary?

Załóżmy, że chcesz zorganizować kurs retuszu zdjęć w Photoshopie lub szkolenie z obsługi platform reklamowych (np. AdWords). Webinary oferują wszystko, czego potrzebujesz, aby zorganizować atrakcyjny i angażujący kurs dla dużej grupy odbiorców:

Czat na żywo pozwala na stały kontakt między uczniami a prowadzącym. Ponadto transmisja obrazu i dźwięku sprawia, że komunikacja odbywa się w sposób naturalny. Kursanci mogą uzyskać odpowiedzi na swoje pytania w czasie rzeczywistym, a dzięki funkcji udostępniania ekranu widzą ekran prowadzącego, co doskonale sprawdzi się przy nauce obsługi oprogramowania.

Jak przygotować webinarowy kurs online?

Jeżeli masz już pomysł na świetny kurs online, chcesz dotrzeć z nim do jak największej grupy odbiorców i chcesz uczynić to swoim dodatkowym źródłem dochodu, to ClickMeeting ma dla Ciebie poradnik, który z pewnością Ci to ułatwi.

How to Host Live Webinars to Sell Online Courses to kompleksowy poradnik, który pomoże Ci przygotować webinar, począwszy od procesu planowania, kończąc na kampanii follow-up. Kierując się naszymi poradami i wyselekcjonowanymi funkcjami, łatwiej będzie Ci zmienić swoich odbiorców w stałych klientów.

Odwiedź naszego bloga, pobierz poradnik i zacznij czerpać korzyści z popularności kursów online, a przede wszystkim – z dzielenia się własną wiedzą!