Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Izabela Albrychiewicz nominowana na lidera Wavemaker w regionie CEE

Z początkiem maja Izabela Albrychiewicz obejmie funkcję lidera agencji Wavemaker w hubie Europy Środkowo Wschodniej. Region ten obejmuje Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, rynki bałtyckie oraz Bałkany. Nominacja została ogłoszona przez Ajita Verghese Global President Market Development.
O autorze
1 min czytania 2018-04-25

„Do obowiązków lidera hubu należeć będzie m.in. koordynacja sieci w Europie Środkowo Wschodniej, wzmacnianie współpracy między rynkami, rozwijanie i wspieranie działań nowobiznesowych w regionie, dzielenie się wiedzą i wdrażanymi lokalnie innowacjami produktowymi.” – mówi Verghese.

Polski oddział Wavemaker od lat odznacza się bardzo dynamicznym rozwojem w zakresie analityki, danych, kontentu czy technologii. Aktualnie wg ostatniego raportu RECMA reprezentuje 16% rynku agencyjnego. To tu rozwinął się jeden z pierwszych w sieci działów kontentowych. W Polsce wyrósł również globalny zespół badań i innowacji. Lokalny oddział WM rozwinął zaawansowane narzędzia analityczne implementowane później na innych rynkach – np. AdQuantum, Webtrack czy Precious. Ambicją sieci jest, by w jak najsprawniejszy sposób rozwijane lokalnie innowacje produktowe były implementowane szerzej.

Wavemaker Polska ma również doświadczenie w międzynarodowej koordynacji działań swoich klientów. W Polsce znajduje się hub m.in.: Colgate Palmolive, Edgewell, czy Huawei – dla którego to klienta hub obejmuje 28 rynków.

Jak mówi Anna Lubowska CEO GroupM w Polsce: „To ważna decyzja dla sieci Wavemaker. Pozycja rynkowa agencji w regionie od lat jest silna i stabilna. Na kluczowych rynkach plasuje się w pierwszej trójce. Iza od lat aktywnie działa na rzecz zacieśniania współpracy w ramach GroupM w Polsce. Teraz wykorzysta swoje kompetencje w tym zakresie w hubie Wavemaker CEE.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Izabela Albrychiewicz pracuje w Wavemaker od 20 lat. Od 10 lat zarządza agencją w Polsce. Pod jej kierownictwem Wavemaker wzmocnił swoją pozycję zarówno nawiązując współpracę z nowymi klientami jak i rozwijając zakres usług i produkty. Jest członkiem zarządu IAA w Polsce, członkiem zarządu SAR. Była pierwszą kobietą z tytułem AdMan roku miesięcznika Press oraz otrzymała tytuł Wizjoner XXI Wieku przyznawany przez Wprost. Wielokrotnie wybierana na jurora konkursów branżowych m.in. Festival of Media, EFFIE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing