Vision Express z kampanią „Niedowiżyn? To do Vision!”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Vision Express z kampanią „Niedowiżyn? To do Vision!”

16 kwietnia br. wystartowała kampania wspierające promocję konsumencką Vision Express pt. „Niedowiżyn? To do Vision!”. Działania prowadzone są w internecie.

Scenariusz spotów reklamowych oparty został na zabawnych sytuacjach, których przyczyną może być niekorygowana wada wzroku. 30-to sekundowe filmy przedstawiają różne sytuacje - walkę judo, witanie się z partnerem w restauracji i bieg w stylu parkour, w których bohaterowie z powodu słabego wzroku, popełniają zabawne błędy. Przedstawione okoliczności są jednymi z licznych, w których soczewki kontaktowe mają ważne zastosowanie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania wspiera promocję soczewek kontaktowych marki iWear i Acuvue. W jej ramach klienci we wszystkich salonach Vision Express do zakupu 3 opakowań jednodniowych soczewek kontaktowych, czwarte opakowanie otrzymają gratis, a za ich dopasowanie zapłacą jedynie 9 zł.

Kampania reklamowa obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku, Eska.tv oraz Spotify. Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej, nadzór nad produkcją spotów, działania w mediach społecznościowych oraz PR odpowiada Walk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij