TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ekipa na swoim – Kampania marketingowa Warki

25 czerwca, zakończyła się emisja sponsorowanego przez Warkę reality show „Ekipa na swoim”. Na zwycięzców programu czekała nagroda w postaci możliwości prowadzenia PIWIARNI w sieci franczyzowej Warki. Program, który był częścią zintegrowanej kampanii marketingowej marki, dotarł do 26,7 mln Polaków.
O autorze
1 min czytania 2013-07-01

Budując wizerunek i sprzedaż w kampanii „Ekipa na swoim” Warka wykorzystała kompetencje jedynej w Polsce marki piwnej, która posiada własną sieć lokali franczyzowych PIWIARNIE. Sponsoring programu telewizyjnego i nagrody głównej przez Warkę jest elementem kampanii 360 stopni, w której marka prowadzi różnorodne działania, wykorzystując pełen zakres możliwości marketingowych.

„Ekipa na swoim” to oryginalny format telewizyjny, którego akcja toczyła się w PIWIARNIACH, o które rywalizowali uczestnicy. Program emitowany był od 30 kwietnia w każdy wtorek o godz. 22.00 na antenie telewizji POLSAT. Wg badań Nielsen Audience Measurement program dotarł w sumie do 26,7 mln osób. Same billboardy sponsorskie widziało 22,2 mln Polaków.

Emisja programu skończyła się 25 czerwca, ale kampania Warki nadal trwa. – Widać już pierwsze efekty. Wskaźniki wizerunkowe dla Warki, takie jak: bliskość, jakość, autorytet, akceptacja wzrosły o nawet kilkanaście punktów procentowych w stosunku do zeszłego roku – mówi Izabela Głodek, Marketing Manager Warki.

Dzięki sponsoringowi programu przez Warkę, popularność wśród konsumentów zyskała również sieć PIWIARNIE, w ramach której działa obecnie 76 pubów w całej Polsce. Wzrosło także zainteresowanie ofertą franczyzową Warki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania jest kontynuacją budowy towarzyskiego wizerunku marki oraz więzi z konsumentem. W życiu konsumenta Warki ważna jest ekipa i chęć posiadania czegoś swojego. Warka inspiruje i towarzyszy ekipie w realizacji marzeń.

Ważnym elementem kampanii są działania skierowane bezpośrednio do konsumenta na fanpage’u marki na Facebooku. Aktywacje „Ekipa na swoim – Impreza” oraz „Impreza na swoim”, przyciągnęły na profil Warki aż 47,5 tys. nowych fanów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reality show „Ekipa na swoim” wzbudził pozytywne emocje i duże zaangażowanie mediów i mieszkańców miast, w których toczyła się rywalizacja o PIWIARNIE. Program wygrała czwórka młodych kielczan – Dartanianów. Teraz Grupa Żywiec, właściciel marki Warka, podpisze z nimi umowę franczyzową na prowadzenie PIWIARNI przez pięć lat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się