Ekipa na swoim - Kampania marketingowa Warki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ekipa na swoim - Kampania marketingowa Warki

25 czerwca, zakończyła się emisja sponsorowanego przez Warkę reality show „Ekipa na swoim”. Na zwycięzców programu czekała nagroda w postaci możliwości prowadzenia PIWIARNI w sieci franczyzowej Warki. Program, który był częścią zintegrowanej kampanii marketingowej marki, dotarł do 26,7 mln Polaków.

Budując wizerunek i sprzedaż w kampanii „Ekipa na swoim” Warka wykorzystała kompetencje jedynej w Polsce marki piwnej, która posiada własną sieć lokali franczyzowych PIWIARNIE. Sponsoring programu telewizyjnego i nagrody głównej przez Warkę jest elementem kampanii 360 stopni, w której marka prowadzi różnorodne działania, wykorzystując pełen zakres możliwości marketingowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Ekipa na swoim” to oryginalny format telewizyjny, którego akcja toczyła się w PIWIARNIACH, o które rywalizowali uczestnicy. Program emitowany był od 30 kwietnia w każdy wtorek o godz. 22.00 na antenie telewizji POLSAT. Wg badań Nielsen Audience Measurement program dotarł w sumie do 26,7 mln osób. Same billboardy sponsorskie widziało 22,2 mln Polaków.

Emisja programu skończyła się 25 czerwca, ale kampania Warki nadal trwa. - Widać już pierwsze efekty. Wskaźniki wizerunkowe dla Warki, takie jak: bliskość, jakość, autorytet, akceptacja wzrosły o nawet kilkanaście punktów procentowych w stosunku do zeszłego roku - mówi Izabela Głodek, Marketing Manager Warki.

Dzięki sponsoringowi programu przez Warkę, popularność wśród konsumentów zyskała również sieć PIWIARNIE, w ramach której działa obecnie 76 pubów w całej Polsce. Wzrosło także zainteresowanie ofertą franczyzową Warki.

Kampania jest kontynuacją budowy towarzyskiego wizerunku marki oraz więzi z konsumentem. W życiu konsumenta Warki ważna jest ekipa i chęć posiadania czegoś swojego. Warka inspiruje i towarzyszy ekipie w realizacji marzeń.

Ważnym elementem kampanii są działania skierowane bezpośrednio do konsumenta na fanpage’u marki na Facebooku. Aktywacje „Ekipa na swoim – Impreza” oraz „Impreza na swoim”, przyciągnęły na profil Warki aż 47,5 tys. nowych fanów.

Reality show „Ekipa na swoim” wzbudził pozytywne emocje i duże zaangażowanie mediów i mieszkańców miast, w których toczyła się rywalizacja o PIWIARNIE. Program wygrała czwórka młodych kielczan – Dartanianów. Teraz Grupa Żywiec, właściciel marki Warka, podpisze z nimi umowę franczyzową na prowadzenie PIWIARNI przez pięć lat.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij