TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Murale, warsztaty grafitti, koncert: Cut The Mustard promuje kolaborację Reebok Club C z Montana Cans

Cut The Mustard po raz kolejny zrealizowała kampanię promocyjną kultowego modelu buta Club C marki Reebok. W tym sezonie kolaboracja Reebok Classic i Montana Cans przeniosła nas do pełnego kolorów świata sztuki ulicznej.
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

Bohaterami kampanii zostali artyści tacy jak Rosalie., Holak, Otsochodzi, Ten typ Mes i Dawid Kwiatkowski, którzy wystąpili w sesji zdjęciowej oraz materiale video promującym akcję. Ich wizerunek pojawił się także na muralach w podziemiach PKP Śródmieście zaprojektowanych przez Grzegorza Piwnickiego, znanego jako Forin – grafficiarza, twórcy okładek wykonawców hip-hopowych.

Punktem kulminacyjnym kampanii był event, na który zostali zaproszeni influencerzy ze świata street artu.

Wydarzenie odbyło się w godzinach wieczornych, 26 kwietnia, w hali Zajezdni Autobusowej Marymont przy ul. Włościańskiej 52. Uczestnicy mieli szansę wziąć udział w warsztatach graffiti. Po wspólnym malowaniu, na uczestników czekał koncert, podczas którego na scenie pojawili się Rosalie., Holak, Otsochodzi, Ten typ Mes i Dawid Kwiatkowski.

Agencja Cut The Mustard, która obsługuje kompleksowo markę Reebok w Polsce, oraz na rynkach CEE: Litwie, Łotwie i Estonii, odpowiada za koncepcję kampanii, sesję zdjęciową, murale, event, PR całego przedsięwzięcia, zaangażowanie influencerów oraz promocję materiału w social mediach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing