Wrocław City Trends 2018 – Miasta przyszłości i przyszłość miast

Wrocław City Trends 2018 - Miasta przyszłości i przyszłość miast to pierwsza edycja bezpłatnej konferencji, która odbędzie się 11 maja 2018 w Sali Audytoryjnej Wrocławskiego Centrum Kongresowego przy Hali Stulecia.
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

Organizatorem wydarzenia jest Biuro Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego oraz oficjalny portal turystyczny Wrocławia – Visit Wrocław. Motywem przewodnim wydarzenia będzie “odpowiedzialność”.

Forum wymiany wiedzy i inspiracji

Konferencja skierowana jest do wszystkich mających lub chcących mieć wpływ na budowanie wizerunku własnego miasta lub regionu, a zwłaszcza mieszkańców, przedstawicieli samorządów i instytucji kultury, twórców internetowych, organizatorów kongresów i konferencji, przedstawicieli biznesu oraz sektora kreatywnego. Głównym założeniem tematycznym jest spojrzenie na miasta w kontekście najważniejszych dziedzin życia, które składają się na ich rozwój: od architektury, przez kulturę i sport, po oddolne, społeczne inicjatywy.

Wrocław dzieli się doświadczeniem

Od Euro 2012, przez Europejską Stolicę Kultury 2016 i Igrzyska The World Games 2017, po tytuł European Best Destination 2018 – stolica Dolnego Śląska chce podyskutować o swoich najlepszych doświadczeniach, ale również posłuchać o dobrych praktykach innych miast.

Całe wydarzenie ma trzy główne linie tematyczne:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • LUDZIE: Jak angażować mieszkańców i turystów w lokalne akcje, wydarzenia i inicjatywy?
  • MIASTO: Jak skutecznie zmieniać na lepsze współczesne miasta, metropolie oraz regiony?
  • TRENDY: Jakich narzędzi używać do efektywnej komunikacji online i offline?

Prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz, zapraszając do udziału w konferencji, ujął to tak: „Mój przyjaciel Benjamin Barber, autor książki “Gdyby burmistrzowie rządzili światem”, pisał, że świat powinien postawić na współpracę miast, żeby lepiej sprostać wyzwaniom współczesności. Dziś bowiem jeszcze wyraźniej widać, że środek ciężkości świata przechyla się ku miastom. To w nich intensywność wszystkich zjawisk społecznych i kulturowych jest najsilniejsza. Miasta stają się największymi producentem i konsumentem energii. Producentem energii społecznej.”

Tematyka poszczególnych wystąpień jest bezpośrednio związana z rozwojem kompetencji miejskich instytucji oraz osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w miastach, organizacjach pozarządowych i grupach nieformalnych. Paneliści wypowiedzą się na temat angażowania mieszkańców i turystów w lokalne wydarzenia oraz inicjatywy przy wykorzystaniu mediów społecznościowych, nowoczesnych technologii i ich wpływu na poprawę jakości życia, a także o roli identyfikacji, tożsamości i wizerunku, które składają się na silną markę miasta. Zwieńczeniem wieczoru będzie silent disco w Afrykarium Zoo Wrocław, połączone z jego zwiedzaniem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się