Paweł Krzemiński dołączył do LiquidThread

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Paweł Krzemiński dołączył do LiquidThread

Paweł Krzemiński wzmocnił dział kreacji agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Media) na stanowisku Senior Copywritera.

Paweł Krzemiński ma 23-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracę w reklamie zaczynał w agencji DDB Needham Worldwide. Pracował też w agencjach: Hager Polska, Euro RSCG i w Havas Worldwide/Euro RSCG Poland na stanowisku dyrektora kreatywnego. Przez ostatnie 3 lata był dyrektorem kreatywnym w agencji Kropka Bordo.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Paweł w swojej karierze zrealizował ponad 100 kampanii: 360, telewizyjnych, digitalowych, social mediowych, w prasie i w radiu. W jego portfolio znajdują się projekty dla: 3M, Reckitt Benckiser, Citroen, Peugeot, Maspex, Hortex, Danone, Sudzucker, NBP, Bank Pekao SA, Bank Śląski ING, Mastercard, Polkomtel, Orange, Canal+. Kampanie współtworzone przez Pawła były wielokrotnie nagradzane na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych.

W 7-osobowym zespole kreacji w LiquidThread, zarządzanym przez Piotra Długołęckiego (Head of Creative), Paweł będzie odpowiadał za przygotowanie konceptów kreatywnych dla klientów agencji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij