Paweł Krzemiński dołączył do LiquidThread

Paweł Krzemiński wzmocnił dział kreacji agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Media) na stanowisku Senior Copywritera.
O autorze
1 min czytania 2018-05-11

Paweł Krzemiński ma 23-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracę w reklamie zaczynał w agencji DDB Needham Worldwide. Pracował też w agencjach: Hager Polska, Euro RSCG i w Havas Worldwide/Euro RSCG Poland na stanowisku dyrektora kreatywnego. Przez ostatnie 3 lata był dyrektorem kreatywnym w agencji Kropka Bordo.

Paweł w swojej karierze zrealizował ponad 100 kampanii: 360, telewizyjnych, digitalowych, social mediowych, w prasie i w radiu. W jego portfolio znajdują się projekty dla: 3M, Reckitt Benckiser, Citroen, Peugeot, Maspex, Hortex, Danone, Sudzucker, NBP, Bank Pekao SA, Bank Śląski ING, Mastercard, Polkomtel, Orange, Canal+. Kampanie współtworzone przez Pawła były wielokrotnie nagradzane na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych.

W 7-osobowym zespole kreacji w LiquidThread, zarządzanym przez Piotra Długołęckiego (Head of Creative), Paweł będzie odpowiadał za przygotowanie konceptów kreatywnych dla klientów agencji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj