TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Visa szykuje powrót Zlatana Ibrahimovicia na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 w Rosji

Visa Inc. (NYSE:V) – oficjalny partner FIFA w zakresie usług płatniczych – ogłosiła, że piłkarz Zlatan Ibrahimović, twarz globalnej kampanii marketingowej związanej z Mistrzostwami Świata FIFA 2018, powraca do gry razem z Visa dołączając do kibiców w Rosji.
O autorze
2 min czytania 2018-05-11

„Zapowiadałem, że będę na Mistrzostwach Świata FIFA 2018 w Rosji – teraz Visa pomaga mi i kibicom na całym świecie włączyć się do akcji” – powiedział Zlatan Ibrahimović, gwiazda sportu i legenda Mistrzostw Świata FIFA. „Visa to innowacje, a Zlatan to innowator. Razem pomagamy kibicom nie przegapić ani chwili z tych Mistrzostw Świata FIFA”.

Czy to w drodze na mecz, czy podczas oglądania go w domu, szybkie i łatwe płatności Visa pozwolą kibicom uchwycić każdy moment Mistrzostw Świata FIFA. W samej Rosji kibice spędzą mniej czasu w kolejkach, a więcej na śledzeniu boiskowych wydarzeń dzięki ponad 3,5 tys. terminali płatniczych w punktach sprzedaży oraz 1 tys. mobilnych przedstawicieli wyposażonych w innowacyjne rozwiązania płatnicze, m.in. umożliwiające dokonywanie płatności zbliżeniowych. Z kolei fani w domach będą mogli emocjonować się otoczką meczową widzianą oczami Zlatana, mającego dzięki Visa dostęp za kulisy mundialu.

Zlatan i influencerzy kontra FOMO na Mistrzostwach Świata FIFA

Kampania Visa zatytułowana „Z Visa nie przegapisz Mistrzostw Świata FIFA 2018” udokumentuje powrót Zlatana na Mistrzostwa Świata FIFA, a jego działania uwidocznią wygodę, jaką zapewniają płatności zbliżeniowe. W trakcie Mistrzostw Świata FIFA, Visa i Zlatan pomogą kibicom pokonać strach przed przegapieniem czegoś ważnego (z ang. FOMO*), pozwalając im zajrzeć za kulisy tego największego wydarzenia sportowego na świecie. Wyłącznie dzięki Visa będą mieli wstęp na środek boiska i na rozgrzewki piłkarzy przed meczami.

W zapewnieniu tego, żeby żaden kibic nie przegapił niczego ważnego, pomogą Zlatanowi najpopularniejsi influencerzy na świecie. Visa po raz pierwszy łączy siły z pięcioma takimi postaciami ze świata piłki nożnej, stylu życia i mody z Niemiec (freekickerz), Japonii (Kotaro Tokuda), Meksyku (Pamela Allier), Wielkiej Brytanii (Chris MD) i Rosji (Tatiana Vasilieva). Będą oni integralną częścią globalnej kampanii marketingowej Visa. Pojawią się w stworzonych w ramach kampanii filmikach, pokazując milionom swoich fanów, że dzięki innowacyjnym rozwiązaniom płatniczym Visa i ekskluzywnemu dostępowi do turnieju, kibice mogą być na bieżąco przez cały czas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Visa pragnie dostarczać fanom jeszcze więcej emocji na obiektach sportowych na całym świecie i Mistrzostwa Świata FIFA nie są tu wyjątkiem” – powiedziała Lynne Biggar, Chief Marketing and Communications Officer, Visa Inc. „Celem naszej kampanii związanej z Mistrzostwami Świata FIFA jest pomoc kibicom piłki nożnej z całego świata w tym, aby nie przegapili żadnej ważnej akcji – czy to poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań płatniczych na stadionach, czy też poprzez pokazywanie kibicom przed telewizorami tego, co dzieje się za kulisami mundialu”.

Nakręcona przez nagradzanych reżyserów z grupy Traktor kreatywna kampania Visa towarzyszy Zlatanowi w powrocie na Mistrzostwa Świata FIFA. Przygotowana globalnie i sfilmowana w Wielkiej Brytanii, łączy ponad 20 spotów i filmików społecznościowych. Kampania będzie obecna w telewizji, kanałach cyfrowych, materiałach wideo, druku, mediach społecznościowych i na nośnikach OOH (reklama zewnętrzna).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bez gotówki od pierwszego gwizdka aż po mecz finałowy

Visa jest wyłącznym dostawcą usług płatniczych na wszystkich stadionach, gdzie akceptowane są płatności bezgotówkowe w trakcie Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji. Na terenie obiektów kibice mogą płacić zbliżeniowymi kartami debetowymi i kredytowymi Visa, a także korzystać z mobilnych płatności zbliżeniowych. Visa daje również kibicom w Rosji możliwość nabycia innowacyjnych produktów pozwalających na szybkie i łatwe dokonywanie płatności bezgotówkowych:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • 6,5 tys. obrączek płatniczych;
  • 30 tys. opasek płatniczych;
  • pamiątkowe, zbliżeniowe karty przedpłacone Visa.