Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Adam Nawałka nowym ambasadorem marki Samsung

Trener Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki Samsung. Pierwsze kampanie z jego udziałem promujące smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV już wystartowały.
O autorze
1 min czytania 2018-05-14

Adam Nawałka to legenda polskiej piłki nożnej, zasłużony piłkarz i trener, a teraz także ambasador marki Samsung. W nowej roli Adam Nawałka będzie promował najnowsze urządzenia firmy – smartfony Galaxy S9, wyposażone m.in. w aparat ze zmienną przysłoną i funkcją Super Slow-mo oraz telewizory QLED TV, zapewniające zupełnie nowe wrażenia wizualne, m.in. dzięki minimalistycznemu wzornictwu i trybowi Ambient Mode. Kampania obejmuje telewizję, kino, digital, radio, punkty sprzedaży oraz outdoor.

– Jesteśmy podekscytowani tym, że Adam Nawałka został nowym ambasadorem firmy Samsung. Swoją postawą trener Nawałka doskonale oddaje wartości bliskie naszej marce, w tym ciągłe dążenie do doskonałości – przekonuje Olaf Krynicki, Rzecznik Prasowy Samsung Electronics Polska.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett, mediami społecznościowymi opiekuje się VML, a za aktywności Public Relations odpowiada dfusion communication. Z mediami współpracuje dom mediowy Starcom. Udział Adama Nawałki w kampanii i opiekę menedżerską zapewniła agencja XBRAND Sponsoring.

Spoty z Adamem Nawałką można obejrzeć na kanale marki na Youtube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Słuchaj podcastu NowyMarketing