Dinozaury Danka i Jurek w nowej kampanii Jurajskiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dinozaury Danka i Jurek w nowej kampanii Jurajskiej

Firma kreatywnego konsultingu Directors stworzyła dla marki Jurajska nową strategię komunikacji i odpowiada za realizację kampanii reklamowej, która przełamuje charakterystyczną dla branży konwencję.

Uruchomiona z początkiem maja kampania reklamowa obejmuje spoty telewizyjne, materiały POS oraz działania w internecie i social media. Za produkcję serii spotów, których bohaterami jest para dinozaurów, odpowiada studio Platige Image. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD (Optimum Media).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Nowa strategia komunikacyjna Jurajskiej jest odpowiedzią na zmiany na rynku, na którym rośnie zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia i wodami bogatymi w minerały. Celem komunikacji zaplanowanej przez Directors jest zwiększenie zaufania do marki Jurajska jako wody o unikalnym pochodzeniu. – wyjaśnia Agnieszka Filek, dyrektor marketingu Jurajskiej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij