Decathlon Carbon Challenge – wystartowała najnowsza kampania marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Decathlon Carbon Challenge – wystartowała najnowsza kampania marki

Opus B rozpoczął współpracę reklamową z Decathlon. Pierwsza kampania promuje rower szosowy B’Twin 900CF.

Pomysł na działania reklamowe oparty został na idei współzawodnictwa. Mechanizm jest prosty: na stronie Decathlon Carbon Challenge stworzono wyzwanie dla miłośników tras rowerowych. Przez dwa tygodnie uczestnicy będą odpowiadać na pytania i zgłaszać się do rywalizacji. Ranking z nazwiskami osób, które wezmą udział w wyzwaniu, można obserwować na stronie konkursowej. Jako pierwszy podejmie je utalentowany młody kolarz – Damian Fornalski, który został ambasadorem Decathlon – a następnie rzuci wyzwanie klientom – osoba, która w dwa dni przejedzie najwięcej kilometrów, wygra rower B’Twin 900CF.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach działań digital przygotowano landing page, kampanię display oraz serię video w social media z ambasadorem Damianem Fornalskim. Działania wystartowały 15 maja i potrwają do 8 lipca. 

– Zaplanowane przez nas działania są bardzo angażujące i zapewne zwrócą uwagę prawdziwych pasjonatów. Pokażą Decathlon, jako partnera w zakresie sportów szosowych zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów. Atutem jest to, że pozwoliliśmy odbiorcom przetestować jazdę na rowerze. Po drugie, nadaliśmy naszej aktywacji charakter współzawodnictwa, a to przyciąga – mówi Bartek Gostowski, Strategy Director w Opus B.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij