TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Łomża z nową platformą komunikacyjną

Marka regionalnego piwa Łomża (Browar Van Pur), rozpoczęła kampanię reklamową w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Kto powiedział, że”.
O autorze
0 min czytania 2018-05-16

Pierwszą odsłoną nowej komunikacji jest kampania bezalkoholowego wariantu piwa Łomża pod hasłem „Kto powiedział, że prawdziwe piwo musi mieć alkohol?”. Łomża rzuca w niej wyzwanie utartym schematom i inspiruje do tego, żeby podążać swoją drogą.

Kampania rozpoczęła się 12 maja i prowadzona jest w telewizji, kinach oraz internecie.


Autorem koncepcji jest wybrana w przetargu agencja MullenLowe Warsaw. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj