Hazard. Nie igraj - murale w największych polskich miastach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hazard. Nie igraj - murale w największych polskich miastach

W ramach kampanii społecznej „Hazard. Nie igraj.” na ulicach Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska, Gdyni i Wrocławia pojawiły się murale z hasłami „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” czy „Goło i niewesoło”.

Ich celem jest zwrócenie społecznej uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych wśród młodych ludzi w wieku od 15 do 24 lat. Jak wskazują wyniki badań przeprowadzonych ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych przez Fundację CBOS, ponad 50 tys. Polaków jest uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tys. narażonych na ryzyko uzależnienia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Problem ten ma uświadamiać pierwsza w Polsce ogólnopolska kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.”, która swym zasięgiem obejmuje on-line, mobile, social media, reklamy w kinie oraz ambient .

Reklamy display dostępne są na największych portalach horyzontalnych. Spoty reklamowe można było obejrzeć na YouTube, w sekcjach VOD Onet, a także w sieci kin Multikino. W portalu społecznościowym Facebook prowadzony jest profil „nie igraj”, który skupia ponad 2 400 fanów.

Istotnym elementem kampanii jest ambient – murale obecne w 6 najważniejszych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni i Wrocławiu, a także vlepki, naklejki na lustrach i plakaty w kinach, pubach i centrach rozrywki.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku od 15 do 24 lat, czyli pokolenie Y, określane również mianem pokolenia klapek i iPodów czy generacją nanosekundy. Aktywności kierowane są także do rodziców i opiekunów oraz nauczycieli i dyrektorów szkół.

Przygotowaniem strategii oraz zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, za kreację odpowiedzialna jest Szkoła Mistrzów Reklamy. Działania w mediach społecznościowych prowadzi 8fish, natomiast za PR odpowiada agencja Personal PR.

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.” finansowana jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Realizacja kampanii rozpoczęła się w ubiegłym roku i zakończy się w październiku 2013 roku.

Relacje z powstawania murali można obejrzeć na youtube.com:

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: www.nieigraj.com.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij