Agnieszka Parfienowicz z Mediacom do Mindshare

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agnieszka Parfienowicz z Mediacom do Mindshare

W czerwcu 2018 Agnieszka Parfienowicz dołączy do zespołu Mindshare na stanowisko Partner, Digital. Wcześniej związana była z Mediacom, gdzie pracowała od 2004 roku, realizując projekty marketingowe m.in. dla Danone czy Procter & Gamble.

Do maja br. Agnieszka Parfienowicz, jako Digital Director Mediacom, prowadziła 30-osobowy zespół digital i była odpowiedzialna za tworzenie strategii dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Agnieszka to doświadczona profesjonalistka, która ma doskonały zmysł strategiczny oraz umiejętność porządkowania i układania procesów. Transfer Agnieszki jest wynikiem zintegrowanej strategii rozwoju talentów w grupie. Zyskujemy Partnera, który wie, jak poprowadzić zespół, oraz wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne w marketingu. Jestem przekonany, że w Mindshare Agnieszka idealnie wykorzysta swoją bogatą wiedzę i kompetencje w zakresie digital. Cieszę się, że dołącza do nas tak charyzmatyczna liderka” – mówi Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Agnieszka Parfienowicz jest również członkiem Rady Programowej Forum IAB i jury Mixx Awards. W wolnym czasie swoim doświadczeniem wspiera projekty start-up’owe takie jak Whisbear czy TopFryzjer.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij