Digital Kingdom realizuje pierwszy projekt dla Yves Rocher Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Digital Kingdom realizuje pierwszy projekt dla Yves Rocher Polska

Agencja po wygranym przetargu odpowiada za kampanię 360 digital relaunchującą linię kosmetyków Hydra Vegetal – wiodącą linię face care marki Yves Rocher - specjalisty od kosmetyków opartych na roślinnych składnikach aktywnych.

Głównym elementem wizerunkowym w ramach kampanii „Tysiąc emocji. Jedna twarz. Nawilżaj ją. Naturalnie.” jest lokalnie wyprodukowany spot z ambasadorkami projektu: Kasią Bigos, Stylizacje TV, oraz Jestem Kasia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Hubem komunikacyjnym kampanii Hydra Vegetal jest serwis konkursowy, na którym użytkownicy za pomocą generatora video mogą w prosty sposób stworzyć minivideo, ukazujące emocje, które wyraża ich twarz. „Mądre i świadome podejście do pielęgnacji twarzy pozwala w nieskrępowany sposób wyrażać siebie. To na tym insighcie oparte są wszystkie działania kampanijne” komentuje Joanna Gerlee Creative Director Digital Kingdom.

Aktywacja prowadzona będzie przez najbliższy miesiąc. Dodatkowo Klient w ramach współpracy z agencją Chatbotize uruchamia dedykowanego chatbota zintegrowanego z serwisem www.

Agencja Digital Kingdom odpowiada za strategię i kreację, wdrożenie i utrzymanie serwisu www, kreacje display zarówno lokalne, jak i adaptację globalnych materiałów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij