Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Digital Kingdom realizuje pierwszy projekt dla Yves Rocher Polska

Agencja po wygranym przetargu odpowiada za kampanię 360 digital relaunchującą linię kosmetyków Hydra Vegetal – wiodącą linię face care marki Yves Rocher - specjalisty od kosmetyków opartych na roślinnych składnikach aktywnych.
O autorze
0 min czytania 2018-05-28

Głównym elementem wizerunkowym w ramach kampanii „Tysiąc emocji. Jedna twarz. Nawilżaj ją. Naturalnie.” jest lokalnie wyprodukowany spot z ambasadorkami projektu: Kasią Bigos, Stylizacje TV, oraz Jestem Kasia.

Hubem komunikacyjnym kampanii Hydra Vegetal jest serwis konkursowy, na którym użytkownicy za pomocą generatora video mogą w prosty sposób stworzyć minivideo, ukazujące emocje, które wyraża ich twarz. „Mądre i świadome podejście do pielęgnacji twarzy pozwala w nieskrępowany sposób wyrażać siebie. To na tym insighcie oparte są wszystkie działania kampanijne” komentuje Joanna Gerlee Creative Director Digital Kingdom.

Aktywacja prowadzona będzie przez najbliższy miesiąc. Dodatkowo Klient w ramach współpracy z agencją Chatbotize uruchamia dedykowanego chatbota zintegrowanego z serwisem www.

Agencja Digital Kingdom odpowiada za strategię i kreację, wdrożenie i utrzymanie serwisu www, kreacje display zarówno lokalne, jak i adaptację globalnych materiałów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj